۰
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴

قرنطینه کامل آسایشگاه سالمندان رشت

مدیرعامل آسایشگاه سالمندان رشت با بیان اینکه در حال حاضر بیمار کرونایی نداشتیم، گفت: از سوم اسفندماه تاکنون این مرکز کاملا قرنطینه شده است.
 مدیرعامل آسایشگاه سالمندان رشت با بیان اینکه در حال حاضر بیمار کرونایی نداشتیم، گفت: از سوم اسفندماه تاکنون این مرکز کاملا قرنطینه شده است.
علی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قدمت ۵۰ ساله آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، اظهار کرد: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نخستین آسایشگاه کشور بوده و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار بستری اعم از معلول و سالمند و ضایعه نخاعی داریم.
وی با بیان اینکه آسایشگاه رشت کاملا مردمی هدایت می شود، گفت: ۵۰ درصد هزینه ها که بالغ بر یک میلیارد تومان است توسط مردم و خیرین از سراسر کشور تامین می شود.
مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان، تصریح کرد: از سوم اسفندماه تاکنون این مرکز کاملا قرنطینه شده است. البته به موارد خاص اجازه بازدید انفرادی خواهیم داد.
حسینی با بیان اینکه در حال حاضر بیمار کرونایی نداشتیم، خاطرنشان کرد: بیماران بستری در این آسایشگاه غالبا از خانواده های بی بضاعت هستند و لذا با توجه به شرایط قرنطینه، بیش از پیش نیازمند کمک های مادی و معنوی مردم هستیم.
وی با اشاره به جایگاه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نزد مردم و وقف نذورات برای بیماران این مرکز، یادآور شد: امروز نیز برای مراقبت از سالمندان و معلولان و افزایش ایمنی بدن آنان در برابر کرونا نیازمند کمک های ویژه مردم و خیرین هستیم تا بتوانیم مواد غذایی سالم و تقویتی برای آنان تامین کنیم.
مدیرعامل آسایشگاه سالمندان رشت اضافه کرد: بدون حمایت مردم، ادامه حیات این مرکز ممکن نیست، اما اخلاص ایجادکنندگان آسایشگاه باعث شده مردم همچنان به حمایت از این مرکز عشق می ورزند.
کد مطلب: 125953
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *