۰
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲

سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان بوشهر

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: سیل و طغیان رودخانه‌ها و به دنبال آن آبگرفتگی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر خسارت هایی به بار آورده است.
 مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: سیل و طغیان رودخانه‌ها و به دنبال آن آبگرفتگی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر خسارت هایی به بار آورده است.
جهانگیر دهقانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سیل و طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی شدید معابر در شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به بارندگی که در مدت زمان کمتر از یک ساعت حدود ۱۲۳ میلیمتر بارش در شهرستان کنگان داشتیم و باعث خسارت هایی به منازل مسکونی شهری و روستایی، خسارت به مبلمان شهری، تأسیسات آب و برق و قطعی گاز و یک سری از مسیرهای ارتباطی از جمله کنگان-عسلویه محور پرک، دیّر، مسیر دوراهک به ریز و... که ریزش داشته و بعضی نقاط مسدود شد که سریعاً بازگشایی شد.
وی افزود: الان تنها مسیر روستایی شهرستان دشتی کردلان درویشی بسته است.
مدیرکل بحران استان بوشهر اظهار  کرد: به دلیل آبگرفتگی و سیل خسارت‌هایی به منازل مسکونی و تعدادی از خودروهایی که در منزل و در سطح خیابانها بودند در شهرستان کنگان وارد شد.
دهقانی با بیان اینکه بیشترین بارندگی های جنوب استان در دیر و کنگان بوده است، افزود: در شهرستان جم نیز بارندگی زیادی همراه با طوفان و تگرگ داشتیم اما به دلیل قطعی خطوط ارتباطی هنوز از میزان دقیق بارندگی و یا خسارت های احتمالی اطلاعات دقیقی در دست نیست و پس از بررسی بیشار به اطلاع رسانده می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: سرعت باد در کنگان ۱۰۴ کیلومتر در ساعت بوده است، به دلیل آبگرفتگی یک سری از تجهیزات در منطقه ویژه پارس جنوبی دچار خسارت شده است که البته هنوز اطلاعات بیشتری از میزان دقیق این خسارت ها نداریم.
کد مطلب: 125957
برچسب ها: سیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *