; ?>; ?> فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی

معاون وظیفه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای بکار گیری در مراکز درمانی نیروهای مسلح به خدمت سربازی در تاریخ ششم فروردین ماه سال ۹۹ را فراخوان فراخواند.
 معاون وظیفه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای بکار گیری در مراکز درمانی نیروهای مسلح به خدمت سربازی در تاریخ ششم فروردین ماه سال ۹۹ را فراخوان فراخواند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس در این اطلاعیه آمده است؛
همان گونه که ملت شریف ایران در تمامی مواقع حساس کشور و در تمامی عرصه ها حضور پرشور و چشمگیری داشته و هم اکنون نیز با حضور در امر خدمت رسانی و یاری به هموطنان عزیز مشارکت مثال زدنی را در تاریخ کشور از خود به جای گذاشته اند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا با بهره گیری از تمامی امکانات و نیروهای خود به این امر اهتمام ویژه داشته و با تمام توان به میدان عمل در خدمت رسانی قدم نهاده اند.
در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ،مقرر گردید کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته های گروه پزشکی و پیرا پزشکی که برگ اعزام به خدمت تاریخ دوم فروردین ۹۹ را دریافت کرده اند در تاریخ ششم فروردین ماه ۹۹ فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، دربدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.
بنابراین بدینوسیله ابلاغ می گردد، تمامی این مشمولان می بایست راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخ ششم فروردین ماه سال۱۳۹۹ خود را به وظیفه عمومی مرکز استان معرفی مراجعه کنند تا سازماندهی و اعزام شوند.
برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان اعزامی در این طرح ضمن بکارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه ای نیز برخوردار می شوند که در حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می شود
اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه لازم به این مشمولان از طریق ارسال پیامک و احضار توسط وظیفه عمومی انجام می پذیرد و این عزیزان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفآ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰،سامانه پیامکی۱۱۰۲۰۶۰۱۰ پیگیری کنند.
گفتنی است که سایر مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته های گروه پزشکی و پیرا پزشکی که برگ آماده به خدمت برای اعزام در ماه های دیگر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده یا پس از فارغ التحصیلی در شرایط معرفی به خدمت قرار دارند می توانند در صورت تمایل برای مشارکت در امر کمک رسانی به هموطنان، درخواست اعزام زودتر از موعد خود را ارائه کرده و در اعزام اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به خدمت اعزام شوند. این مشمولان نیز می توانند با مراجعه به وظیفه عمومی یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ درخواست اعزام و تعجیل در اعزام خود را ثبت و پیگیری کنند.
کد مطلب: 126090
برچسب ها: خدمت سربازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *