کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

7 فروردين 1399 ساعت 0:57

استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.


استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.
دکتر سید موسی خادمی اظهار کرد: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند،  چراکه هیچ تسهیلاتی در استانبرای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.
 وی با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چرا که اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.
 استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیانا کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تراستان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان درنظر گرفته شود.
 وی تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.
 خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت،  رعایت نکردنفاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است،  خاطرنشان کرد: تمهیداتی درنظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود؛  همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.
 وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.
 نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت درتفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.
خادمی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.


کد مطلب: 126173

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126173/ضرب-الاجل-استاندار-لرستان-مهمانان-نوروزی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir