۰
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۱

مرگ بر اثر کرونا در ایران رکورد زد

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر امروز پنجشنبه، ۱۵۷ نفر دیگر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.
بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر امروز پنجشنبه، ۱۵۷ نفر دیگر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت. به گزارش مردم سالاری آنلاین، تاکنون مرگ بر اثر کرونا در ایران در طول ۲۴ ساعت، به مرز 150 نفر نرسیده بود و بنابراین امروز شاهد ثبت رکورد جدیدی درباره مرگ بر اثر کرونا در ایران هستیم. پیش از این بالاترین رکورد مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران در آخرین روز اسفند و اولین روز فروردین ثبت شده بود که در هر روز 149 نفر جان خود را از دست داده بودند. ایران پس از چین، ایتالیا و اسپانیا، دارای رتبه چهارم مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در جهان است. تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید. مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند. حدود ۲۷۴۶ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند. وی افزود: سامانه salamat.gov.ir مسیری است که ما را به سمت شناسایی و مداخله زود هنگام درباره ویروس کرونا می‌برد. این مسیر توانسته ما را در ریل مدیریت این بیماری قرار بدهد. تاکنون ۵۰ میلیون نفر غربالگری شده اند و در حال حاضر در انتظار حدود ۳۰ میلیون نفری هستیم که در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند و هنوز غربالگری نشده‌اند.
 
کد مطلب: 126195
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *