۰
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

استفاده ۲.۵ برابری از مترو در روزهای کرونایی

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به شلوغی معابر شهر در روز ۱۶ فروردین اعلام کرد: استفاده از خطوط مترو در این روز نسبت به روزهای نیمه اول فروردین ۲.۵ برابر شده است.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به شلوغی معابر شهر در روز ۱۶ فروردین اعلام کرد: استفاده از خطوط مترو در این روز نسبت به روزهای نیمه اول فروردین ۲.۵ برابر شده است.
غلامحسین محمدی روز یکشنبه توئیت کرد: متاسفانه دیروز استفاده از خطوط مترو ۲.۵ برابر نسبت به نیمه اول فرودین افزایش یافته است.
وی ادامه داد: این زنگ خطری است که باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد و فورا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا چاره جویی نمایند.
به گزارش ایرنا، بنابر اعلام مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، مجموع طول صف ترافیک در پایتخت دیروز به ۴۳ کیلومتر رسید.
بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده است و بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر روز ۱۶ فروردین، ۵۵ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۴۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
شهروندان حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.  
کد مطلب: 126743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *