کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس

17 فروردين 1399 ساعت 13:38

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی پیامدهای کرونا در روزهای آتی خبر داد.


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی پیامدهای کرونا در روزهای آتی خبر داد.
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه مشترک هیئت رئیسه با روسای کمیسیون‌های مجلس برگزار شد و مجامع استانی نیز به صورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت کردند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند. از جمله نمایندگان استان‌های خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و کرمانشاه در این جلسه مسائل مختلفی را مطرح کردند.
وی افزود: در این جلسه تاکید شد که جلسات علنی مجلس به صورت حضوری برگزار شود، همچنین درباره اقدامات دولت و فعالیت‌های آن در حوزه مقابله با کرونا نیز مباحثی مطرح شد.
یوسف‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسات علنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس و همچنین برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه گفت: تصمیمی که گرفته شد این است که کمیسیون‌های تخصصی مجلس به خصوص کمیسیون‌های مرتبط با پیامدهای کرونا جلسات خود را تشکیل دهند و گزارش‌های خود درباره پیامدهای این بحران مثلاً آسیبی که بخش گردشگری، صنعت و اصناف دیده‌اند را ارائه کنند، نهایتا قرار است کمیسیون‌ها نقطه نظرات خود را جمع‌بندی و پیش از جلسات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به مجلس ارائه کنند.


کد مطلب: 126755

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126755/برگزاری-جلسات-کمیسیون-های-تخصصی-مجلس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir