۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۶

شناسه‌دار کردن تجهیزات شهرداری تهران

شهردار منطقه۲ تهران گفت: به منظور بهبود خدمات رسانی و تسهیل در نظارت و کنترل شهروندان، تجهیزات شهری با نصب برچسب کد QR شناسه‌دار می‌شوند.
شهردار منطقه۲ تهران گفت: به منظور بهبود خدمات رسانی و تسهیل در نظارت و کنترل شهروندان، تجهیزات شهری با نصب برچسب کد QR شناسه‌دار می‌شوند.
به گزارش ایسنا، رسول کشت پور  با اشاره به اینکه بهره مندی از فن آوری های نوین در ارتقای کیفی خدمات رسانی مهمترین رویکرد مدیریت منطقه است، افزود: بدین منظور طرح شناسه دار شدن تجهیزات شهری با نصب برچسب کد QR در دستور کار قرار گرفت.
به گفته کشت پور، این طرح برای نخستین بار در سال ۹۸با نصب ۴۶۲ برچسب توسط منطقه۲ در شهر تهران اجرا و پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه ۷۰۰۰ عدد از تجهیزات شهری از جمله پل های مکانیزه، مخازن پسماند، وسایل ورزشی و بازی کودکان بوستان ها و... با نصب برچسب شناسه دار شوند.
وی افزود: با تعریف کدهای شناسایی برای هریک از تجهیزات و همچنین طراحی سامانه دیدبان۲۴، امکان رصد و دریافت گزارش شهروندان از عملکرد تجهیزات شهری به صورت مصور و آنلاین فراهم می شود.
شهردار منطقه ۲ گفت: براساس برنامه پیش بینی شده با تکمیل کدگذاری و به روز رسانی سامانه، بیش از ۱۰۰۰۰ عدد از تجهیزات شهری تا پایان تابستان به سیستم نظارت هوشمند تجهیز می‌شود.
وی افزود: تسهیل در نظارت و کنترل شهروندی، تسریع در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان با رفع نواقص و درنهایت بهبود خدمات رسانی از جمله دستاوردهای بهره مندی از این فناوری است.
بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه۲، شهردار منطقه ۲ در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران امکان اتصال سامانه دیدبان ۲۴ به سامانه های تهران من، ۱۳۷ و ۱۸۸۸ فراهم شود.
کد مطلب: 126949
برچسب ها: شهرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *