۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴

مرگ ۲۵ نفر در مازندران بر اثر الکل تقلبی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲۵ نفر در استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در فاصله زمانی دهم اسفند ۹۸ تا دهم فرودرین سالجاری ۲۵ نفر در استان بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست دادند این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل هیچ گونه فوتی ثبت نشده است.
 مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲۵ نفر در استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در فاصله زمانی دهم اسفند ۹۸ تا دهم فرودرین سالجاری ۲۵ نفر در استان بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست دادند این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل هیچ گونه فوتی ثبت نشده است. 
براساس گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی اظهار کرد: در این بازه زمانی۲۴ مرد و یک زن بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست داده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه در گزارش‌های پزشکی قانونی مرگ چندین نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی پلمب شده هم وجود دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: هیچ گونه مشروبات الکلی استانداردی در کشور وجود ندارد و حتی مشروبات الکلی پلمب شده نیز در اغلب موارد در کارگاه‌های زیرزمینی تهیه می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم مراقب فرزندان، نوجوانان و جوانان خود باشند و توصیه‌ها و هشدارهای لازم را به آنان ابلاغ کنند.              
گفتنی است در سال  گذشته (۹۸) ۹ نفر همگی مرد در اثر مصرف مشروبات الکلی جان باختند.
کد مطلب: 126975
برچسب ها: حادثه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *