۰
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶

اقدامات جالب مافیای ایتالیا در بحران کرونا

یک نویسنده ضد مافیای ایتالیا نوشته است، مافیا در حال توزیع غذا در میان نیازمندان است و در عین حال، برای خوشایند مردم، بهره وام‌ها را کم کرده است.
یک نویسنده ضد مافیای ایتالیا نوشته است، مافیا در حال توزیع غذا در میان نیازمندان است و در عین حال، برای خوشایند مردم، بهره وام‌ها را کم کرده است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، روبرتو ساویانو، نویسنده ضد مافیا همچنین نوشت، این اقدامات از سوی گروه‌های تبهکار مافیا حالا به خیریه بدل شده است تا مطمئن شوند که شهروندان پس از بحران کرونا به نفع آن‌ها عمل می کنند. مافیا حتی به مردم نیازمند ایتالیا وام‌های بدون بهره پیشنهاد کرده تا کنترل خود را بر زندگی مردم افزایش دهد و این بحران ویروس‌کرونا را برای خودش به یک فرصت تبدیل کرده است.
ساویانو که بابت انتشار یک‌سری مطالب و نوشته‌ها علیه مافیا اکنون در نیویورک و تحت حفاظت پلیس است، کارشناس گروه‌های مافیاست. او می‌گوید، در ناپل، وام‌دهندگان وام بهره را صفر کرده‌اند. خوب مشخص است که هدفشان از این کار برای فرصت‌طلبی بعدی است.
وی ادامه داد: این می‌تواند رای باشد یا اینکه به کسی اجازه دهید نام خود را در قرارداد به عنوان یکی از طرفین برای مافیا قرار دهد.
نیکولا گراتری، رئیس دفتر دادستان ایتالیا گفت: اگر دولت گامی برای کمک به خانواده‌ها برندارد، مافیا این خدمات را تامین می‌کند و بر مردم کنترل خواهد داشت.
ماه گذشته میلادی هم یکی از بازرسان ارشد دولت ایتالیا در مقابله با مافیا گفته بود، پس از سقوط اقتصاد ناشی از بحران کرونا، مافیا از تهدید به عنوان فرصت استفاده می‌کند.
کد مطلب: 127125
برچسب ها: مافیا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *