۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۳

تهدید مجلس به آبستراکسیون

تعدادی از اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پی اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن مجلس با تشکیک در تعداد امضاهای این طرح تهدید به ترک صحن علنی مجلس کردند.
به گزارش مهر پس از اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی علی اصغر زارعی و مهدی کوچک زاده اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیئت رئیس حاضر شده و نسبت به اعلام وصول این طرح اعتراض کردند.
علی اصغر زارعی با تشکیک در تعداد امضاهای طرح سئوال از رئیس جمهور که بر اساس اعلام هیئت رئیسه با ۷۷ امضا اعلام وصول شده بود اظهار داشت:فراکسیون بیانیه داده و ۴۰ امضا از طرح سئوال را پس گرفته است در اعتراض به اعلام وصول این صحن علنی را ترک خواهیم کرد.
علی لاریجانی ریاست مجلس در پاسخ به این اعتراض اعلام کرد: کسی حق ندارد جلسه را ترک کند و اگر کسی این کار را انجام دهد خلاف کرده است شما حقوق از مجلس می گیرید که اینجا باشید و کار کنید.
طرح سئوال از رئیس جمهور امروز با ۷۷ امضا در صحن علنی قرائت شد که مهمترین محور آن نوسانات شدید بازار ارز است. این طرح که مرحله بررسی در کمیسیون را گذرانده است باید یکشنبه هفته گذشته در صحن مجلس قرائت می شد اما به دلیل تعطیلات مجلس قرائت نشد.
کد مطلب: 12723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *