۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۵

کم‌کاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در زلزله آذربایجان شرقی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال نامه کم‌کاری برخی نهادها در زلزله آذربایجان شرقی به رئیس جمهوری از کم‌کاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در این زلزله خبر داد.
محمود مظفر در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به اقدامات نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوادث در کمک رسانی به زلزله آذربایجان شرقی اظهار داشت: متأسفانه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در کمک‌رسانی و اقدامات مربوطه برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی کم‌کاری کرده‌اند و آن طور که باید در چنین حوادثی عمل می‌کردند، اقدام نکردند.
وی افزود: خسران این کم‌کاری‌ها باعث شد تا مردمی که از «هیتر» استفاده می‌کردند چادر‌های آنها آتش بگیرد و در پی این حادثه یک نفر کشته و چندین نفر مجروح شوند.
مظفر تصریح کرد: البته وضعیت احداث مسکن برای زلزله‌زدگان در حال حاضر سرعت خوبی پیدا کرده است و مقداری از دغدغه‌های مردم کمتر شده است و خوشبختانه هنوز با سرمای این استان که در سال‌های گذشته در چنین روزهایی به شدت بروز پیدا می‌کرد، مواجه نشده‌ایم که این مسئله باعث شده زلزله زدگان کمتر آسیب ببینند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بر طبق وظایف جمعیت هلال احمر لباس‌های گرم، کیسه خواب و چادر به اندازه کافی در بین آسیب‌دیدگان برای مقابله با هوای سرد توزیع شده است و در این زمینه آسیب‌دیدگان دچار کمبود نیستند.
کد مطلب: 12728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *