۰
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲

ثبت‌نام 20 هزار واحد صنفی در سامانه سلامت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از ثبت نام 20 هزار واحد صنفی در سامانه سلامت خبرداد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از ثبت نام 20 هزار واحد صنفی در سامانه سلامت خبرداد.
مهرداد غضنفری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد از ثبت نام 26 واحد صنفی که مجاز به رعایت پروتکل‌ها خبرداد و گفت: 77 درصد در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم افزود: بر اساس اطلاعات واصله قریب به 20 هزار واحد صنفی در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند که  انجام این کار رشد دو برابری را نسبت به روز قبل‌تر نشان می‌دهد
غضنفری تصریح کرد: محورکار تعاملی و گفت‌وگو با واحدهای صنفی و هیئت‌امنای بازار بوده است. پروتکل‌های مربوطه با توجه به وضعیت بیماری در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم بیان کرد: اطلاع رسانی به شیوه‌های مختلف انجام و بازرسی‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی به‌دقت انجام می‌شود، حتی جاهایی که لازم بوده با برخی از صنوف برخورد شده است.
غضنفری با بیان اینکه مسئولیت ثبت‌نام در سامانه سلامت به عهده اصناف و صمت است، افزود: در اطلاع رسانی برای ثبت‌نام در این سامانه از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما و گاهی نیز از شیوه‌های گشت استفاده کرده‌ایم تا همه صنوف در این سامانه ثبت‌نام کنند.
کد مطلب: 127480
برچسب ها: سامانه سلامت قم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *