۰
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد:

‌ راه‌اندازی ۸ جشنواره در فضای مجازی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیش از ۱۰۰۰ نفر از اعضای جوان این جمعیت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس ڪرونا شرڪت کرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیش از ۱۰۰۰ نفر از اعضای جوان این جمعیت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس ڪرونا شرڪت کرده‌اند.
صارم رضایی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرڪت فعال بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت از اعضای جوانان در اجرای برنامه‌های متنوع از جمله راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ۹ شهرستان جهت اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص آشنایی عموم با ویروس ڪرونا و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن با عضویت بیش از ۲۳۵ هزار عضو تاڪنون صورت گرفته است.
وی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این عزیزان اشاره ڪرد و افزود: راه‌اندازی ۸ جشنواره مختلف در فضای مجازی با موضوعات بشردوستی و ڪارهای عام‌المنفعه، تشویق مردم به پویش در خانه بمانیم، پر کردن اوقات فراغت ڪودڪان و نوجوانان در خانه، جشنواره نقاشی ڪمڪ به دیگران، نمایش ایثار و فداڪاری ڪادر پزشڪی و امدادی و ارسال آثار از طریق مراجعه به سایت سازمان جوانان و بارگذاری تصاویر و مطالب را از جمله فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی این معاونت است.
رضایی ادامه داد: به تعداد ۱۹۰ هزار نفر، آموزش مجازی در خصوص خود مراقبتی و پیشگیری از ویروس ڪرونا ارائه شده و از ۵۳ خانواده متوفایان مبتلا به ویروس ڪرونا دلجویی و با این عزیزان داغ‌دیده تماس گرفته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از زحمات تمام پرسنل و اعضای این جمعیت ڪه در این مدت سنگ تمام گذاشته‌اند تشڪر و قدردانی کردند.
کد مطلب: 127631
برچسب ها: هلال‌ احمر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *