۰
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

پیروزی آنلاین شطرنج‌بازان ایران مقابل آرژانتین

تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل آرژانتین پیروز شود.
تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی موفق شد با نتیجه سه بر صفر مقابل آرژانتین پیروز شود.
به گزارش ایسنا، هشتمین دور از پیکارهای لیگ جهانی شطرنج آنلاین با پیروزی تیم ایران در هر سه بخش بولت، بلیتس و سریع برابر تیم آرژانتین به پایان رسید. تیم ایران با نتایج ۱۰۵.۵ بر ۳۰.۵ در بولت ، ۱۲۷.۵ بر ۳۸.۵ در بلیتس و با نتیجه ۱۰۲ بر ۳۴ در رقابت سریع به پیروزی دست یافت.
در این رقابت ها هشت تیم در دو مرحله به مصاف هم خواهند رفت. پس از رقابت در مرحله مقدماتی، چهار تیم موفق به صعود به گروه قهرمانان خواهند شد و چهار تیم باقی مانده با هم خواهند جنگید تا به دسته پایین تر سقوط نکنند.
بعد از رقابت بین چهار تیم پایین جدول، دو تیم که کمترین امتیاز را به دست آورده باشند به لیگ دسته پایین تر سقوط می کنند و جای آنها را تیم هایی که موفق شده اند در دسته پایین تر بیشترین امتیاز را کسب کنند خواهند گرفت. 
تیم ایران که از صعود به لیگ قهرمانان باز ماند برای ماندن در لیگ یک تلاش می کند. البته احتمال سقوط ایران به دسته پایین تر با توجه به امتیاز ها کم است. شطرنج بازان ایران در تلاش هستند که  بالاتر از فرانسه مقام پنجم را تثبیت کنند.
در دیگر دیدار این مرحله روسیه با وجود آنکه صربستان تمام توان خود را به عرصه این رقابت آورده بود در هر سه مسابقه قاطعانه پیروز شد تا تنها رقیب جدی اوکراین برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ محسوب شود.
دیدارهای دیگر این مرحله با رویارویی اوکراین برابر قزاقستان و فرانسه مقابل پرو پیگیری خواهد شد.
کد مطلب: 127748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *