۰
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹
رضاییان:

کار قشنگی با آبادانی‌ها نشد

اسکوچیچ را گروگان نگرفته بودیم
معاون ورزشی صنعت نفت آبادان می‌گوید اسکوچیچ گفت دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و می‌خواهد فسخ کند و ما هم او را گروگان نگرفته بودیم که نگذاریم برود.
معاون ورزشی صنعت نفت آبادان می‌گوید اسکوچیچ گفت دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و می‌خواهد فسخ کند و ما هم او را گروگان نگرفته بودیم که نگذاریم برود.
به گزارش ایسنا، مسعود رضاییان در برنامه رادیویی همیشه با ورزش درباره حواشی پیرامون جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان و پیوستنش به تیم‌ملی اظهار کرد: تا نیم فصل اول که اسکوچیچ به کشورش رفت و برگشت نشانه‌هایی از قطع همکاری در رفتارش نبود. حتی آن موقع که مد شده بود مربیان خارجی بروند و برنگردند در مصاحبه‌ای گفته بود به باشگاه متعهد هستم. مشکلی که در آن موقع وجود داشت این بود که اسکوچیچ سه چهار ماه حقوقش را دریافت نکرده بود و از این مساله ناراضی بود و حق داشت تذکر بدهد.
او ادامه داد: ما با این‌که همیشه تاخیر داشتیم اما درست سر بزنگاه پول را تامین می‌کردیم که اتفاق ناخوشایندی نیافتد اما ایشان ناگهان در یک بازی عجیب استعفا داد و ما نپذیرفتیم. آن موقع نمی‌دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد چرا که او مدارکی را ارائه داد که بیمار است و نمی‌تواند در کنار ما باشد و ما هم نمی‌توانستیم او را به زور نگه داریم. اسکوچیچ گفت دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و می‌خواهم فسخ کند و ما هم او را گروگان نگرفته بودیم که نگذاریم برود. می‌توانست برنگردد اما ما هم بعد از رفتنش می‌توانستیم طبق مفاد قرارداد شکایت کنیم.‌ او حبس خانگی نبود و می‌توانست برود.
معاون ورزشی صنعت نفت آبادان با بیان این‌که دو هفته تیم‌مان ناکام بود و ما هم احساس کردیم اگر حضور او ادامه پیدا کند رنگ امتیاز را نمی‌بینیم، گفت: وقتی عشق و علاقه در کار کردن نباشد دیگر ماندنی وجود نخواهد داشت و ما هم انسانی این شرایط را در نظر گرفتیم و یک توافقنامه امضا کردیم که شرایطش را درک می‌کنیم ولی حق ندارد در کشور خودش یا هر جای دیگر مربی‌گری کنید و حتی اجازه ندارید در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس حضور داشته باشید. اگر این اتفاق می‌افتاد باید پولش را می‌داد و او هم قبول کرد و به این مساله متعهد شد اما وقتی تخلف کرد ما شکایت کردیم. در آن زمان هنوز به تیم‌ملی نرفته بود اما واقعا این را از ته دلم می‌گویم که تیم‌ملی برای‌مان مهم است اما حق و حقوق باشگاه‌مان هم اهمیت دارد چرا که ما شانس زیادی برای سهمیه آسیایی داشتیم و خسارت روحی و معنوی به تیم وارد شد. البته اسکوچیچ وقتی پای توافقنامه نماند خوشحال شدیم که می‌توانیم شکایت کنیم.
او در پاسخ به این سوال که “اگر اسکوچیچ پیش از فسخ قرارداد با صنعت نفت با تیم ملی وارد مذاکره شده باشد ، به دنبال شکایت یا دریافت جریمه خواهید بود؟ “ عنوان کرد: دنبال این مساله نیستیم و خوشبینانه نگاه می‌کنیم. در کل باید بگویم کار قشنگی با هواداران آبادانی و تیم‌مان نکردند.
کد مطلب: 128134
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *