۰
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱
نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی

نباید با لابی سیاسی بی ثباتی مدیریتی ایجاد کرد

چنانچه بخواهیم بدهی های سیاسی خود را بر مبنای عزل و نصب هایی که از پیش قول مساعد داده ایم را دنبال کنیم و از این مسیر استاندار را مورد هجمه قرار دهیم صحیح نیست چرا که وی طی حضور خود در استان با تمام تفکرات ، جناح های سیاسی و تمام اقشار مردم تعامل مثبت و قابل قبولی داشته و دارند .
نباید با لابی سیاسی بی ثباتی مدیریتی ایجاد کرد
چنانچه بخواهیم بدهی های سیاسی خود را بر مبنای عزل و نصب هایی که از پیش قول مساعد داده ایم را دنبال کنیم و از این مسیر استاندار را مورد هجمه قرار دهیم صحیح نیست چرا که وی طی حضور خود در استان با تمام تفکرات ، جناح های سیاسی و تمام اقشار مردم تعامل مثبت و قابل قبولی داشته و دارند .
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین گفت : بنده طی سه مرحله مدیریت مهندس آقازاده را از نزدیک شاهد بودم که دو مرحله آن در سمت فرمانداری شازند بود و در حال حاضر هم از ایشان به عنوان استاندار موفق استان مرکزی یاد می کنم .
علی ابراهیمی افزود : استاندار فردی با تجربه ، تعامل گرا و دلسوز هستند و پیگیری ها و اظهار نظر هایی که تاکنون از ایشان شاهد بودیم گواه این موضوع است و نباید با موضوعات غیر منصفانه برخورد کرد .
وی با اشاره به صنعتی بودن استان نیز  بیان کرد : استاندار مرکزی طی حضور خود در استان اقدامات موثری در خصوص رفع مشکلات واحدهای صنعتی ، کارگری، بروز سیل سال گذشته و بحران بیماری کرونا انجام داد و همگان  شاهد این زحمات بوده و هستند و منصفانه و عادلانه نیست که خدمات ارزشمند مسئولین استان را نادیده بگیریم .
نماینده مردم شازند در خانه ملت با اشاره به هجمه های  منتخبین مجلس یازدهم به نماینده عالی دولت در استان نیز گفت : چنانچه بخواهیم بدهی های سیاسی خود را بر مبنای عزل و نصب هایی که از پیش قول مساعد داده ایم را دنبال کنیم و از این مسیر استاندار را مورد هجمه قرار دهیم صحیح نیست چرا که وی طی حضور خود در استان با تمام تفکرات ، جناح های سیاسی و تمام اقشار مردم تعامل مثبت و قابل قبولی داشته و دارند .
وی با اشاره به اقدامات موثر استاندار مرکزی در زمان تصدی معاونت وزارت ورزش و جوانان و همچنین شهرداری کرج نیز بیان داشت:  نقاط مثبت ، تلاش و زحمات  استاندار بسیار بیشتر از مواردی است که عده ای به عنوان ایراد و نقاط ضعف از آن یاد می کنند .
ابراهیمی با اشاره به برخی اشکالات جدی در قانون انتخابات کشور نیز گفت : به طور معمول نامزدهایی که به عنوان نماینده مردم، خواهان راهیابی به  خانه ملت هستند که در راستای قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون خدمت کنند ، قولهایی که در حیطه وظایف مدیران اجرایی است را به منظور جلب رضایت و تحقق وعده های خود  به مردم می دهند که متاسفانه به شکل بی رویه ای در کشور شاهد این اتفاق هستیم و این بدعت نادرست و ناصحیح در تمام ادوار مجلس نیز افزایش می یابد ، هرچند که برخی مسئولین به اشتباه در قالب تعامل از آن یاد می کنند.
وی ضمن تاکید بر تعامل میان مسئولین دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس افزود : واقعیت این است که در حال حاضر زمان دعواهای سیاسی نیست چرا که اکنون کشور از یک سو به شدت درگیر یک بحران عجیب در حوزه سلامت و از سوی دیگر اقتصاد کشور با مشکلات جدی مواجه است و در این برهه زمانی حساس،  نیازمند همدلی وحدت و  انسجام در کشور هستیم .
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخبین مجلس یازدهم باید اجازه دهند تا اعتبارنامه آنها در قالب نماینده  تصویب شود و آن زمان از حقوق موکلین خود دفاع کنند .
ابراهیمی ادامه داد : ۱۸ماه به پایان دولت دوازدهم باقی مانده است و این جابه جایی های مدیریتی به صلاح  نیست و به کشور آسیب می زند ، از این رو نباید با لابی های سیاسی ، بی ثباتی مدیریتی ایجاد کنیم .
ابراهیمی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به استثنای تهران که نامزدهای مجلس، بر اساس لیست واحد در انتخابات خانه ملت ثبت نام و رای می آورند ، متاسفانه برخی نامزدها نیز با لابی های سیاسی ،کرسی مجلس را از آن خود می کنند و چنانچه قانون انتخابات توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار می گرفت ، امسال شاهد فضای بهتری در مجلس بودیم .
کد مطلب: 128501
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *