۰
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷

تضمین نمیدهم به جام جهانی برویم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه برگزاری جام حذفی هنوز قطعی نیست گفت: ما مدافع منافع تیم ملی هستیم ولی هیچ تضمینی برای صعود این تیم به جام جهانی نمی دهم.
 به نقل از مهر، علی کفاشیان درحاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بازی با تاجیکستان تصمیم کادر فنی بوده است و هر تیمی که کی روش تشخیص بدهد به ایران دعوت می کنیم. به هر حال حتما کی‌روش این موضوع را بررسی کرده است و به تیم تاجیکستان رسیده است.
وی با دشوار دانستن بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: باید قبول کنیم این مسابقه از بازی با کره جنوبی هم سخت تر است. اگر بتوانیم ازبکستان را شکست بدهیم کارمان برای صعود به جام جهانی راحت تر است ولی در صورت عدم موفقیت کار ما سخت‌تر خواهد شد.
کفاشیان به جلسه کی‌روش با وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش دوست داشت با کی‌روش جلسه ای داشته باشد تا علاوه بر تبریک بابت پیروزی مقابل کره جنوبی نقطه نظرات او را هم بداند. خوشحالم که این جلسه برگزار شد چرا که اگر مشکلات تیم ملی از زبان کادر فنی بیان شود بیشتر موثر است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه برگزاری جام حذفی هنوز قطعی نیست گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری جام حذفی گرفته نشده است. از یک طرف تیم ها اصرار دارند این جام برگزار شود و از طرف دیگر هم اولویت فدراسیون تیم ملی است. ما قطعا اجازه نمی دهیم زمانی که تیم ملی به بازیکنانش احتیاج دارد این بازیکنان درجام حذفی بازی کنند.
وی افزود: برای همین قرار شد جلسه ای را با باشگاه‌ها برگزار کنیم و شرایطمان را به آنها بگوییم. اگر باشگاه‌ها شرایطمان را قبول کردند جام حذفی برگزار می شود در غیر این صورت ما هم قبول نمی کنیم که جام حذفی برگزار شود.
وی با بیان اینکه با جام حذفی لج نیستیم تاکید کرد: ما مدافع منافع و برنامه های تیم ملی هستیم و برای همین در صورتی که باشگاه‌ها با شرایط ما موافقت کنند جام حذفی برگزار می شود.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تضمینش برای صعود ایران به جام جهانی با برگزار نشدن جام حذفی ادامه داد: من به هیچ عنوان تضمین نمی دهم که به جام جهانی برویم. ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم اما تضمینی در این خصوص وجود ندارد.
کفاشیان همچنین در خصوص تامین پول قرارداد کی‌روش تصریح کرد: ما پول ریالی قرارداد کی‌روش را تهیه کرده ایم و قرار است با نرخ ۲۵۰۰ تومانی دلار پول وی را بدهیم البته در این خصوص هم مشکلاتی داریم که در حال رفع آنها هستیم.
کفاشیان درباره پیروزی تیم ملی فوتسال برابر اسپانیا گفت: تیم ملی فوتسال تلفیقی از جوانان و باتجربه ها است و مهم این است که در مراحل حذفی نتیجه بگیرند. با تساوی تیم ملی مقابل اسپانیا نمی توان قضاوتی انجام داد.
کد مطلب: 12861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *