۱
۰
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
نامه جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی به نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس

به وضعیت شغلی ما رسیدگی کنید

جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی در مورد عدم تغییر وضعیت شغلی خود با ارسال نامه به مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقا و بهبود شرایط شغلی و معیشتی خود شدند.
به وضعیت شغلی ما رسیدگی کنید
جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی در مورد عدم تغییر وضعیت شغلی خود با ارسال نامه به مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقا و بهبود شرایط شغلی و معیشتی خود شدند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در این نامه، آمده است: « با توجه به مراجعات مکرر آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت در خصوص تبدیل وضعیت به صورت پیمانی برطبق مصوبه سال ۹۷ نسبت به آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان که متاسفانه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محترم از بین چهار گروه مشمول، تبعیض قائل شده است و با وجود برتریهای آموزش دهندگان نهضت(داشتن سند مالی قبل از سال ۹۲ تا الان، آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی، کمتر بودن آمار مشمولین نیروهای نهضت سوادآموزی در مقایسه با سایر مشمولین، ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش، سنوات بالا به طوریکه کمترین سابقه آموزش دهندگان نهضت بیشترین سابقه سایر مشمولین است، گذراندن دوره ضمن خدمت، طرح های نماز کلید بهشت و قرآن که بی شک اساس آموزش حکومت اسلامی است، در طول سالها خدمت در مناطق صعب العبور، تجربه بالا در امر آموزش و فنون تدریس و....)، آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان را بدون ادله قانونی و منطقی را فقط برای نیروهای نهضت سوادآموزی اعمال نموده است. علیهذا بصورت یک مطالبه عمومی در سراسر کشور با توجه به شرایط وخیم جامعه(شیوع ویروس کرونا) و جلوگیری از پیگیریهای دسته جمعی نیروهای نهضت خواستار رسیدگی به این مهم می باشیم. ایضاً نمایندگان خانه ملت، همانند طرح دو فوریتی برداشتن سند مالی پیش دبستانی ها و..... که بدون شک دامنه شمولیت را زیاد و فرایند تعیین تکلیف مشمولین تبصره ۱۰ ماده ۱۷ را با ترافیک سنگینی روبرو می نماید ، نحوه ورود سه گروه همکار( حق التدریس_پیش دبستانی_خرید خدمات آموزشی) به دستگاه تعلیم و تربیت کشور بسیار حائز اهمیت و قابل تامل است و در اکثر استانهای کشور رابطه بر ضابطه غالب شده است، تقاضای بازنگری و در صورت امکان نوشتن طرح دوفوریتی اصلاحیه مصوبه فوق و رعایت قانون مساوات همانند دیگر مشمولین  در جهت معرفی به دانشگاه فرهنگیان مدنظر  و خداپسندانه تر است و باعث دلگرمی جوانان نسبت به قانون و قانون گذار می شود. »
کد مطلب: 129343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با درود سلام خدمت شما نماینده محترم و قبولی طاعات و عبادات .
ما اموزش دهندگان تایید شده نهضت سواد اموزی از شما عاجزانه می خواهیم ،ازمون ورودی را همانند سه گروه همکار به بعد از دانشگاه فرهنگیان موکول نمایید. ، حمایت جنابعالی از طرح دوفوریتی روز یک شنبه‌ که باعث دلگرمی ما در عرصه تعلیم و تربیت خواهد شد را فراموش نخواهیم کرد .لطفتان مستدام.