۰
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۷

کفاشیان سرپرست فدراسیون فوتبال می‌شود؟

علی کفاشیان شایعه حضورش در سمت سرپرستی ریاست فدراسیون فوتبال را رد کرد.
کفاشیان سرپرست فدراسیون فوتبال می‌شود؟
علی کفاشیان شایعه حضورش در سمت سرپرستی ریاست فدراسیون فوتبال را رد کرد.
به گزارش ایسنا، علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره ضعف ورزش ایران در تصدی کرسی‌های بین المللی گفت: یکی از ضعیف‌ترین بخش‌های ورزش در ایران مربوط به امور بین‌الملل است و بعد از گذشت چندین سال همچنان ضعیف هستیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کسی که قصد عضویت در یک نهاد بین‌المللی را دارد، باید توانایی های لازم را داشته باشد. تسلط بر زبان انگلیسی، دانش فنی، نفوذ در دستگاه های مربوطه و ... از ویژگی‌های لازم است. بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از نمایندگان خود حمایت زیادی انجام می دهند.
رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه «ورزش و مردم» تصریح کرد: به عنوان کسی که در کمیته المپیک دبیرکل بوده می‌گویم این حمایت‌ها کافی نیست. متأسفانه خیلی از پست‌ها تشریفاتی است اما باید بدانیم در جایگاه‌های مهم چطور باید رفتار کنیم. تصمیمات باید در کمیته‌های کارشناسی بررسی شود.
کفاشیان در واکنش به اینکه گفته می شود او در دوران حضور در هیات اجرایی AFC به خوبی از فوتبال ایران حمایت نکرده است گفت: نباید انتظار داشت در هیات رییسه‌ای که ١۶ نفر حضور دارند حرف ما نهایی باشد. این تصمیمات ابتدا که در هیات رییسه مطرح نمی‌شود، بلکه قبل از آن لابی می‌شود. به عنوان مثال کشورهای حاشیه خلیج فارس قبل از جلسه لابی می‌کنند و تصمیم نهایی را بین خودشان جمع‌بندی می‌کنند و در نهایت به جلسه می‌آورند. در همین آسیا شاید پنج، شش عضو تاثیرگذار باشند و بقیه نگاه می‌کنند که آنها چه می‌گویند.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاب شود، گفت: شایعه است.
رییس سابق فدراسیون فوتبال درباره تبرئه شدنش در کمیته استیناف خاطرنشان کرد: به حکمی که برای ما صادر شده است اعتراض کردیم اما شنیده‌ام که گفته‌اند پرونده را رسیدگی می‌کنند.
کد مطلب: 129406
برچسب ها: کفاشیان فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *