۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴
استاندار اصفهان:

توسعه بی اطلاع‌رسانی میسر نیست

استاندار اصفهان گفت: توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این امر خود به تنهایی جایگاه بزرگ روابط عمومی را نشان می دهد.
 استاندار اصفهان گفت: توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این امر خود به تنهایی جایگاه بزرگ روابط عمومی را نشان می دهد.
عباس رضایی عصر امروز (شنبه-۲۷ اردیبهشت) در نشست مجازی با برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی بسیار بالا است، اظهار کرد: اعتقاد و نگرش در مسائل بسیار مهم است و اگر بخواهیم واقعا موفق شویم راهی جز تقویت نگرش ها نداریم. عشق ورزیدن به کار در هر حرفه ای بسیار مهم است و امام علی(ع) به مالک اشتر تاکید می کنند «ای مالک به افکار عمومی توجه کن». این امر و توصیه حضرت به مالک اشتر نشان می‌دهد که جایگاه افکار عمومی و روابط عمومی چقدربالا است.
وی افزود: کاری که باید روابط عمومی ها در شرایط فعلی انجام دهند این است که تمهیدات زندگی با کرونا را برای جامعه تبیین کنند. در پسا کرونا یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی‌ها این است که ظرفیت‌های بزرگ تولید را به مردم و سرمایه گذاران معرفی کنند.
به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان گفت: استان دارای ظرفیت تولید فراوانی است و میزان اشتغال را در سال گذشته ۲ درصد افزایش داده ایم که از متوسط کشوری هم  بالاتر است. این ظرفیت ها زمینه ساز جهش تولید می شود و رسالت روابط عمومی ها همین است که این ظرفیت ها را به همه معرفی کنند.
رضایی ادامه داد: توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این امر خود به تنهایی جایگاه بزرگ روابط عمومی را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه در مواجهه با مشکلات فقط نباید نصفه خالی لیوان را ببینیم، گفت: این یک گناه نابخشودنی در شرایط کنونی است که برخی افراد خواسته یا ناخواسته برخی کاستی ها را بزرگ تر از حدِ واقعی جلوه می دهند. در همه بخش ها نیاز به وحدت و یکپارچگی داریم چرا که وقتی در شرایط کرونایی غول های بزرگ دنیا ضربه خورده اند ما ضربات سنگین تری خواهیم خورد که خوشبختانه در دو ماه گذشته این وحدت را شاهد بوده‌ایم به طوری که امروز می توانیم خود را با قوی ترین کشورها مقایسه کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در سال جهش تولید روابط عمومی ها باید برنامه ریزی و تلاش بیشتری برای تقویت و حفظ ارکان دولت به خرج دهند، تصریح کرد: از آنجایی که در امر اطلاع رسانی رسالت دارید در امید آفرینی به مردم هم نقش مهمی دارید. متاسفانه برخی افراد برخی در جهت ناامیدی مردم قدم بر می دارند، اما نمی دانند که آب در هاون می کوبند چرا که نظام و مردم در هم آمیخته اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی راهبردهای موثر در جهش تولید باشد. به مدیران توصیه می کنم به توانمندسازی روابط عمومی ها در مواجهه با بحران بپردازند چرا که روابط عمومی ها آیینه افکار عمومی هستند و در کار آفرینی و خلق ثروت نقش مهمی دارند. با قلم خود نباید فضای مجازی را آلوده و از نفاق و اختلاف افکنی در این فضا به شدت پرهیز کنیم.
کد مطلب: 129501
برچسب ها: توسعه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *