۰
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲
رونی:

اخراج فان خال بزرگ‌ترین اشتباه بود

کاپیتان پیشین منچستریونایتد از فان خال به عنوان بهترین سرمربی نام برد که با او کار کرده است.
اخراج فان خال بزرگ‌ترین اشتباه بود
کاپیتان پیشین منچستریونایتد از فان خال به عنوان بهترین سرمربی نام برد که با او کار کرده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، وین رونی بعد از سال‌ها حضور در منچستریونایتد، راهی اورتون شد و یک فصل در این تیم زیر نظر رونالد کومان کار کرد و در ادامه به لیگ آمریکا رفت تا برای دی سی یونایتد بازی کند.
 وین رونی درباره اخراج لوییس فان خال از منچستریونایتد گفت:‌ وقتی لوییس اخراج شد خیلی ناراحت شدم. برای من، کار با او یک لذت کامل بود. ما باید او را برای یک فصل دیگر نگه می‌داشتیم. ما می‌توانستیم خیلی قوی‌تر باشیم. احساس می‌کردم اوضاع در حال بهبود است و بازیکنان شروع به درک دیدگاه وی کرده‌اند. در آن دو سال بیش‌تر از هر مربی دیگری یاد گرفتم. به همین دلیل من برای همیشه سپاسگزار او خواهم بود. نه فقط برای این که من را کاپیتان تیم کرد بلکه به خاطر تمام اعتماد و اعتقادی که به من داشت. 
رونی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: به هر حال ما بهترین تیم لیگ را نداشتیم، اما نمی‌توانستیم ۱۲ بازیکن مصدوم داشته باشیم. تیم ما به اندازه کافی خوب بود که در جمع چهار تیم برتر باشد، اما مصدومان زیادی دادیم و دچار مشکل شدیم. من می‌توانستم از او خیلی یاد بگیرم. نمی‌توانستم مربی دیگری در یونایتد تصور کنم و رفتن او خیلی ناراحت کننده بود. 
وین رونی در حالی از این دو مربی هلندی (فان خال و کومان) یاد کرد که در یونایتد با آلکس فرگوسن و ژوزه مورینیو نیز کار کرده بود.
کد مطلب: 129569
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *