۰
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵

پر کردن یک استادیوم با عروسکهای جنسی

یک باشگاه فوتبال در کره‌ جنوبی به جای تماشاگران در استادیوم از عروسک‌های جنسی استفاده کرد و به همین دلیل از هواداران خود معذرت خواهی کرد. 
پر کردن یک استادیوم با عروسکهای جنسی
یک باشگاه فوتبال در کره‌ جنوبی به جای تماشاگران در استادیوم از عروسک‌های جنسی استفاده کرد و به همین دلیل از هواداران خود معذرت خواهی کرد. 
به گزارش عصر ایران به نقل از "گاردین"،به دلیل شرایط کرونا، ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است. این موضوع باعث شد این باشگاه کره ای از این نوع عروسک ها به جای تماشاگران استفاده کند.
این روزها ورزش حرفه‌ای در سطح استادیوم چالش‌های زیادی دارد و لیگ‌های ورزشی تلاش دارند مسابقات را در استادیوم‌‌ها برگزار کنند. اما چگونه می‌توان فضای خالی استادیوم‌ها را بهبود بخشید و انگیزه بهتری برای بازیکنان و تماشاچیان تلویزیونی ایجاد کرد؟
باشگاه "اف‌سی سئول" کره جنوبی در اقدامی اشتباه از عروسک‌های جنسی برای پر کردن سکوهای استادیوم خود استفاده کرد/ عکس: AFP
این باشگاه به دلیل استفاده از این عروسک‌ها از سوی هوادارنش مورد سرزنش قرار گرفت و به دلیل این اشتباه از آنها عذرخواهی کرد.
مقامات باشگاه "اف سی سئول" اصرار دارند که این عروسک‌ها "مدل‌های حرفه‌ای" هستند اما آنها خرید این عروسک‌ها از یک مغازه تولید‌کننده اسباب‌ بازی‌های جنسی را تائید کرده‌اند.
برخی از این عروسک‌ها نیز آرم‌ و نشانه‌های سایت‌های مستهجن کره جنوبی را روی لباس یا  دست خود تبلیغ کردند. این در حالیست که تبلیغ و فعالیت وب سایت‌های "پورن" در کره جنوبی ممنوع است.
در روز یکشنبه، باشگاه "اف سی سئول" اولین بازی خانگی خود در "کی لیگ" (لیگ کره جنوبی) را انجام داد.
استادیوم این باشگاه به دلیل محدودیت های مقابله با کرونا خالی بود.
قبل از مسابقه شرکتی به نام "دالکوم" به باشگاه سئول پیشنهاد داد تا برخی از صندلی های استادیوم را پر کند. در نهایت باشگاه با قرار دادن  30 مانکن پلاستیکی روی سکوهای استادیوم موافقت کرد. 25 مانکن با استایل دخترانه و 5 مانکن مانند مردان طراحی شدند.
با این وجود تماشاچیان آنلاین مسابقه متوجه شباهت این مانکن‌ها به عروسک‌های جنسی شدند. بازتاب این موضوع در رسانه‌های اجتماعی باعث معذرت‌خواهی مقامات باشگاه در اینستاگرام و فیس‌بوک شد.
کد مطلب: 129689
برچسب ها: کره جنوبی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *