; ?>; ?> پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت حماسه سوم خرداد - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت حماسه سوم خرداد

نیروی انتظامی در گرامی داشت حماسه سوم خرداد درپیامی اعلام داشت: خرمشهر جهان را وادار به پذیرش ایرانی نمود که استقلال و آزادی را در مسیر الهی آن می خواهد، ایرانی که پس از آن دیگر خود را وامدار هیچ کشور و دولتی نمی داند.
نیروی انتظامی در گرامی داشت حماسه سوم خرداد درپیامی اعلام داشت: خرمشهر جهان را وادار به پذیرش ایرانی نمود که استقلال و آزادی را در مسیر الهی آن می خواهد، ایرانی که پس از آن دیگر خود را وامدار هیچ کشور و دولتی نمی داند.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام ناجا بدین شرح است:
«یوم الله سوم خرداد 1361 یکی از مهمترین جلوه های نصر الهی در تاریخ است. تاریخ نویسان جنگ تا قبل از سوم خرداد 1361 همه آنچه می نگاشتند بر صحنه عملیات، اصول آفندی و پدافندی و زره و ادوات و امکانات بود. تاریخ دیگر فراموش کرده بود کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره بإذن الله را. زمانی که دشمن بعثی با خدعه آمریکایی و با تجهیزات عاریتی بلوک های غرب و شرق خواب رنگین، رویای شیرین و خیال باطل اشغال سرزمین پهناور ایران اسلامی را در سر می پروراند، ایران با تمسک به ولایت الهی و رهایی از طاغوت و سیادت غرب و شرق و بازوان توانمند فرزندان خود و پاهای استوار مردان و زنان سرزمین، حماسه ای خلق کرد که تاریخ به یاد ندارد.
خرمشهر مظهر ایستادگی، مقاومت و تاریخ ساز ایران نوین است که با خون سرداران شهید خود به ثمر رسید. خرمشهر جهان را وادار به پذیرش ایرانی نمود که استقلال و آزادی را در مسیر الهی آن می خواهد. ایرانی که پس از آن دیگر خود را وامدار هیچ کشور و دولتی نمی داند. نیروهای مسلح خود را فرزندان این مردم دانسته و آرامش ملت را با رشادت این تربیت یافتگان مکتب ولایت در ارتش، سپاه، بسیج و خادمان جان بر کف نیروی انتظامی تامین می کند. البته باید دانست که دشمنان حریت و آزادی با افکار متوهمانه خود، خرسند و شادمان از آن نبوده و همواره مجموعه ای از جدال و بی عهدی و ناسازگاری و ظلم را در پیش پای ملت ایران قرار داده اما بحمدالله همه آنها محکوم به شکست بوده اند.
امروز نیز ملت فهیم ایران در تداوم خلق حماسه سوم خرداد دیگری در لبیک به ندای رزمایش "کمک مومنانه" رهبر فرزانه و ولی امر مسلمین، در زمانی که جهان لیبرالیسم و حقوق بشر خواه در آن به رسوایی رسیده است، قرار دارد. که ان شاء الله با تأسی به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شرایط تحریم ظالمانه، برگ زرین دیگری در جهاد، ایثار و فداکاری و یاری مستمندان رقم خواهد زد.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در سالروز یوم الله سوم خرداد، ضمن تبریک و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه رزمندگان، جانبازان، شهدا و خانواده های آنان، بر همگان لازم می داند تا با تمسک به روح ایمان و حفظ وحدت و یکدلی حول محور ولایت، در جهت رشد و بالندگی ایران اسلامی، حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و تحقق اهداف عالیه انقلاب، کوشا باشند.»
کد مطلب: 129817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *