کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازنده کلیپ ازدواج کودکان دستگیر شد

1 خرداد 1399 ساعت 14:37

سرپرست پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازنده و عامل انتشار کلیپی که در آن اقدام به ترویج و تبلیغ کودک همسری کرده بود، خبر داد.


سرپرست پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازنده و عامل انتشار کلیپی که در آن اقدام به ترویج و تبلیغ کودک همسری کرده بود، خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ گودرزی دراین باره گفت:  به دنبال انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی از سوی فردی ناشناس که در آن ضمن اهانت به تاریخ مردم ایران اقدام به تبلیغ کودک همسری و کودک آزاری در فضای مجازی کرده بود، حساسیت زیادی در جامعه ایجاد شده و افکار عمومی جریحه‌دار شد که درهمین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و تیمی از افسران مجرب این پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در همین راستا و در جریان رصدهای انجام شده، با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضایی با دادستان تهران، مشخص شد که انتشار دهنده فیلم، جوانی ساکن یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی است، لذا طی اخذ نیابت قضایی و اعزام اکیپی از ماموران به آن استان متهم به هویت م – ع در محل مخفیگاه خود مورد شناسایی قرار گرفت و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.
سرپرست پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم در تحقیقات اولیه و مواجه با ادله‌های پلیس لب به اعتراف گشود و در کمال پشیمانی گفت که انگیزه‌اش از انتشار این کلیپ در فضای مجازی اغفال یکی از دوستانش بود که به واسطه آن اقدام به انتشار مطالب فوق در شبکه‌های اجتماعی کرده است.
گودرزی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص ادامه دارد: گفت: قطعا پلیس فتا با افرادی که بخواهند با اقدامات این چنینی افکار عمومی را جریحه دار کنند برخورد خواهد کرد.


کد مطلب: 129821

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/129821/سازنده-کلیپ-ازدواج-کودکان-دستگیر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir