; ?>; ?> تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۹

تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر

آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید خواستار تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر در کشور شد. افرادی با گزینش های خاص باید در این وزارتخانه جذب شده و بر تمام کارها، سمت ها، مقام ها و افراد همه طبقات نظارت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز سه شنبه در دیدار با ˈگروه های آمر به معروف و ناهی از منکر تیپ مستقل ۸۳، روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع)ˈ تصریح کرد: افرادی با گزینش های خاص باید در این وزارتخانه جذب شده و بر تمام کارها، سمت ها، مقام ها و افراد همه طبقات نظارت داشته باشند.
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: مسوولان و کارکنان این وزارت خانه باید هر تخلفی را که ببینند، توضیح خواسته و رسیدگی کنند و به تمام حرکت ها و پدیده ها نه تنها در ایران بلکه در کل جهان نظارت داشته باشند.
وی به ظهور بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع مساله کوچکی نیست و اگر نسبت به آن بی تفاوت باشیم دشمن آن را به نفع خود مصادره می کند.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسوولیت های اجتماعی هر مسلمانی است، اضافه کرد: همه انسان ها باید کمک کنند تا فضا آکنده از ارزش های اسلامی شود.
وی آمرین به معروف و ناهین از منکر را به تقوا و دعوت به وحدت و اتحاد فراخواند و اظهار کرد: وحدت و اتحاد اسلامی است که ایجاد قدرت می کند و اگر با هم متحد باشیم حرفمان نیز تاثیر بیشتری خواهد داشت.
آیت الله نوری همدانی اسلام ناب، مردم و ولایت فقیه را سه رکن نظام اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: آمرین به معروف و ناهین از منکر باید به دنبال رشد فرهنگی جامعه کمک کرده و در مردم بصیرت ایجاد کنند.
کد مطلب: 12983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *