۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۵
حسن عباسی:

به جدایی نادر از سیمین رای دادم

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه ساخت فیلم لاله برای کشور ضرورت ندارد، گفت: تلاش برای ساخت این فیلم منفعت‌طلبی عده‌ای است
 حسن عباسی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار حکمت این دانشگاه با اشاره به وضعیت فعلی سوریه، اظهار کرد: سوریه هدف نخست، ایران هدف بعدی و روسیه هدف نهایی آمریکا در جنگ با سوریه است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی در جنگ، سوریه نیست، افزود: سوریه پیشگام و پیش‌مرگ ایران شده و ورود القاعده در جنگ با سوریه اوضاع را به نفع دولت بشار اسد سوق داده است.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: در حالی که القاعده و طالبان در افغانستان علیه آمریکا می‌جنگند در سوریه القاعده از آمریکا پول می‌گیرد تا با سوریه بجنگد.
اقبال مردم سوریه به بشار اسد بیشتر می‌شود
وی با اشاره به ترورهای وحشیانه القاعده و تروریست‌ها در سوریه، تصریح کرد: با وجود این وحشی‌گری‌ها شاهد هستیم که هر روز مردم سوریه بیش از گذشته به بشار اسد نزدیک می‌شوند.
عباسی ادامه داد: مردم از تروریست‌ها بریده‌اند و وضعیت سوریه بهتر از قبل شده و تمام اینها نشان دهنده اشتباه بزرگ صهیونیسم، آمریکا و اروپا در قبال حمایت از مخالفان سوریه و القاعده است.
وی با بیان اینکه القاعده به هیچ معاهده جهانی پایبند نیست، خاطرنشان کرد: طرح آتش‌بس عید قربان با بمب‌گذاری‌های القاعده شکست خورد.
«یک خانواده محترم» علیه امام (ره) و دفاع مقدس است
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در حوزه پذیرش آگهی‌ها و پخش انیمیش‌ها، گفت: باید نوع نگاهمان را عوض کنیم.
وی با اشاره به فیلم «یک خانواده محترم» ابراز کرد: این فیلم علیه امام (ره) و دفاع مقدس ساخته شده و هزینه بیت‌المال برای این فیلم فاجعه است.
عباسی درباره تلاش عده‌ای برای ساخت فیلم لاله، اظهار کرد: ساخت این فیلم ضرورت ندارد و اولویتی برای کشور محسوب نمی‌شود.
وی ادامه داد: تلاش برای ساخت این فیلم نشان دهنده منفعت‌طلبی عده‌ای و قول‌هایی است که به یکدیگر داده‌اند.
مطالبه عدالت وظیفه دانشجویان است
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه حریت بسیجی در دفاع از حق است، گفت: بسیجی طبق رهنمود ولی فقیه باید در وسط میدان باشد.
وی مطالبه عدالت را مهم‌ترین وظیفه دانشجویان دانست و تصریح کرد: دانشجویان باید برای مطالبه خود تلاش کرده و به دنبال پاسخگویی مسئولان باشند.
عباسی، در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره فیلم «جدایی نادر از سیمین» گفت: به این فیلم رای دادم و هدف آن نمایش بحران در طبقه متوسط جامعه بود.
کاندیداهای ریاست جمهوری با تیم اقتصادی ورود کنند
این مسئول با تصریح بر اینکه مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه می‌خواهند، متذکر شد: کاندیداهای ریاست جمهوری با تیم اقتصادی ورود کنند.
وی ابراز کرد: از کاندیداهای احتمالی هیچ‌یک تا به امروز برنامه اقتصادی ندارند و این یک مطالبه عمومی مردمی است که کاندیداها باید به آن توجه کنند.
کد مطلب: 13032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *