کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵۰ هکتار از مزارع گندم چرام در آتش سوخت

13 خرداد 1399 ساعت 19:09

فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختن و از بین رفتن بیش از ۱۵۰ هکتار مرازع گندم این شهرستان خبر داد.


 فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختن و از بین رفتن بیش از ۱۵۰ هکتار مرازع گندم این شهرستان خبر داد.

«هادی فتاحی اصل» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ساعت ۱۳ روز دوشنبه، ۱۲ خرداد ماه طی یک فقره آتش سوزی بی شاز ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم این شهرستان در آتش سوخت.
وی اظهارکرد: این آتش سوزی با همکاری و کمک نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، انتظامی و نیروهای ادارات شهرستان ساعت ۱۶ مهار و خاموش شد.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به کمبود کمباین برای برداشت مزارع کشاورزان در شهرستان خاطرنشان کرد: مزارع گندم شهرستان اماده برداشت هستند اما بعلت کمبود کمیاین اتش سوزی در کمین آنهاست.
فتاحی اصل تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ دستگاه کمباین در شهرستان وجود دارد درحالی که به ۴۰ دستگاه کمباین نیاز داریم. جهادکشاورزی شهرستان و استان پیگیر مووضع هستند اما تاکنون این مشکل حل نشده است.
وی در رابطه با علت آتش سوزی ادامه داد: علت آتش سوزی عمدی بوده که عامل آتش سوزی شناسایی شده و مراحل قانونی جهت دستگیری عامل آتش سوزی از سوی دستگاه قضایی و انتظامی در حال انجام است.
فرماندار شهرستان چرام بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون سه مورد آتش سوزی در سطح شهرستان داشتیم که در کمتر از چهار ساعت کنترل و مهار شدند.


کد مطلب: 130487

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/130487/۱۵۰-هکتار-مزارع-گندم-چرام-آتش-سوخت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir