۰
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران:

باند زورگیران مسافرنما متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان زورگیر که در پوشش مسافر از رانندگان خودروها زورگیری می کردند، خبر داد.
باند زورگیران مسافرنما متلاشی شد
 رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان زورگیر که در پوشش مسافر از رانندگان خودروها زورگیری می کردند، خبر داد.
بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و زورگیری در پوشش مسافر در سطح شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل و نکا موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی تخصصی، فنی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان، متهمان این پرونده  شناسایی و با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات دستگیر شدند. 
سرهنگ تقدیسی، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم ردیف اول اهل و ساکن یکی از روستاهای حومه قائم شهر در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت به عنف و زورگیری با همکاری 3 همدستش اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری همدستان متهم خبر داد و اظهار کرد: با کشف بخشی از اموال مسروقه، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ تقدیسی اظهار داشت: سارقان زورگیر در ساعات پایانی شب در راه های مواصلاتی تحت عنوان مسافر، خودروهای عبوری مد نظر را متوقف کرده و پس از طی مسافتی، راننده را به مکانی که از قبل تعیین شده هدایت و با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد، اقدام به سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو می کردند. 
وی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه و خودروهای مسافربر شخصی از آنان خواست  از سوار کردن مسافرهای جوان و مشکوک که تقاضای در بستی به مقصد خارج از شهر و یا مکان های نامطمئن می کنند ، خودداری کنید. 
تقدیسی همچنین از رانندگان وسایل نقلیه خواست در طول مسیر از قبول هرگونه خوردنی و آشامیدنی از راننده و سایر سرنشین ها خودداری کنند چرا که احتمال مسموم کردن مواد خوراکی و خوردنی از سوی افراد ناشناس وجود دارد.
کد مطلب: 130725
برچسب ها: زورگیری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *