۰
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶

بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود چرا که شرکت‌های هواپیمایی درخواستی برای افزایش قیمت نداشته اند.
بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود چرا که شرکت‌های هواپیمایی درخواستی برای افزایش قیمت نداشته اند.
رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه علی رغم آزاد بودن قیمت بلیت هواپیما، مدیران شرکت‌های هواپیمایی تصمیمی برای افزایش قیمت در این زمینه نگرفته اند، گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم.
او با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی خارجی عودت داده شده است، گفت: ۹۹ درصد از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم پرداخت شده و در صورتی که مبالغی هنوز پرداخت نشده مسافران می‌توانند این موضوع را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا از این طریق پیگیری کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در اردیبهشت ماه زمانی که انجمن شرکت‌های مسافرتی اعلام کردند که هنوز مبلغ مسافران بازگردانده نشده است، سازمان هواپیمایی نامه ای به این انجمن فرستاد تا اگر آمار و مستنداتی دارند برای ما ارسال کنند.
جعفر زاده تاکید کرد: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشور طی رایزنی‌های که انجام داد در همان زمان اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده و ممکن است تنها یک یا دو شرکت مبالغی در دست داشته باشند که به زودی آن‌ها هم پرداخت می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی هنوز پاسخ نامه ما را نداده در حالی که بخش عمده‌ای از شرکت‌های هواپیمایی خارجی  مبالغ مسافران را پرداخت کرده و تعدادی از آن‌ها هم رضایت مسافران را جلب کرده اند بنابراین در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
کد مطلب: 131032
برچسب ها: بلیت هواپیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *