۰
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴

آغاز قرعه‌کشی پیش‌فروش ۱ساله سایپا

قرعه‌کشی ۹ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا که ثبت‌نام آنها از صبح یکشنبه هفته گذشته (۱۸ خردادماه) شروع شده بود، امروز و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها آغاز شد.
قرعه‌کشی ۹ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا که ثبت‌نام آنها از صبح یکشنبه هفته گذشته (۱۸ خردادماه) شروع شده بود، امروز و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها آغاز شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در همه مراحل قرعه‌کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.
در قرعه‌کشی امروز مالکان ۱۰ هزار «شاهین» (خودروی نوبرانه سایپا) مشخص خواهند شد و به گفته مسوولان این گروه صنعتی، نخستین خودروهای تولیدی این محصول جدید دی‌ماه امسال تحویل منتخبان خواهد شد.
برپایه این گزارش، در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات گروه سایپا بیش از ۲۶۴ هزار نفر ثبت نام کردند که واجدان شرایط در سامانه قرعه‌کشی قرار خواهند گرفت و ۴۰ هزار نفر از آنها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب خواهند شد.
تا پیش از مشخص شدن نتیجه پایش سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، ۷۴ هزار نفر برای خودرو شاهین، ۸۹ هزار نفر برای ساینا اس، ۳۲ هزار نفر برای کوییک اس، ۳۰ هزار نفر برای کوییک دنده‌ای، ۲۱ هزار نفر برای کوییک آر (دو رنگ) و نزدیک به ۱۸ هزار نفر برای وانت‌های ۱۵۱ سایپا و زامیاد ثبت‌نام کردند.
این در حالی است که در این طرح ۱۰ هزار خودرو شاهین، هشت هزار خودرو ساینا اس، پنج هزار کوییک اس، پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک آر (دو رنگ)، دو هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و دو هزار و ۸۰۰ دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبان عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 131100
برچسب ها: قرعه کشی سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *