۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰

جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

نماینده رسمی روسیه در وین از آغاز جلسه مجازی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.
نماینده رسمی روسیه در وین از آغاز جلسه مجازی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.
به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی توییتری درباره برگزاری جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: جلسه شورای حکام آژانس آغاز شده است. این جلسه به طور مجازی برگزار خواهد شد، اما اگر نیاز بود که هر تصمیمی به خاطر عدم اتفاق نظر گرفته شود، رئیس جلسه یک نشست حضوری برگزار خواهد کرد تا طبق روند معمول رای‌گیری شود. هیچ رای‌گیری مجازی‌ای در کار نخواهد بود. تصمیم درستی است.
همچنین در صفحه توییتر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آمده است که رافائل گروسی رئیس آژانس امروز ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی[۱۴:۴۵ به وقت تهران] یک کنفرانس مطبوعاتی با موضوعات مختلف از جمله موضوع ایران برگزار خواهد کرد.
بر اساس گزارش العالم، در این نشست که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای نخستین بار به شکل مجازی برگزار می‌شود، گزارش سالانه سال ۲۰۱۹، گزارش همکاری‌های فنی سال ۲۰۱۹، نظارت و راستی آزمایی در جمهوری اسلامی ایران با توجه به قطعنامه ۲۲۳۱ سال ۲۰۱۵ شورای امنیت سازمان ملل، گزارش اجرای پادمان‌ها در سال ۲۰۱۹، اعمال پادمان‌ها در جمهوری دموکراتیک خلق کره، توافقنامه پادمان‌های پیمان عدم اشاعه با جمهوری اسلامی ایران مورد مباحثه قرار خواهند گرفت.
کد مطلب: 131177
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *