۰
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش تردد بین استانی در شبانه روز گذشته، محدودیت‌های ترافیکی سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه تا روز یکشنبه ۱ تیرماه را اعلام‌کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش تردد بین استانی در شبانه روز گذشته، محدودیت‌های ترافیکی سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه تا روز یکشنبه ۱ تیرماه را اعلام‌کرد.
به گزارش ایرنا،تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۷ خرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز  ۲۷خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع خواهد بود.
همچنین در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و۳۱ تا ساعت ۲ بامداد روزهای شنبه و یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌ها خبر داده است که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.
آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های هراز،چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت وبرگشت خبر می‌دهد.همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.
آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزدراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک خبر می‌دهد.
در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزارو۲۴۷ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۵ درصد بوده و اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.    
کد مطلب: 131221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *