۰
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴

دعوت بارزانی از نوری مالکی

رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) از رئیس ائتلاف دولت قانون برای سفر به این اقلیم دعوت کرد.
دعوت بارزانی از نوری مالکی
دعوت بارزانی از نوری مالکی برای سفر به اقلیم کردستان رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) از رئیس ائتلاف دولت قانون برای سفر به این اقلیم دعوت کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز در دفتر خود در بغداد با نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و هیئت همراه وی دیدار کرد.
دفتر رسانه‌ای نوری مالکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار تحولات سیاسی، امنیتی و بهداشتی در کشور و نیز مسائل حل و فصل شده میان دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان مورد بررسی قرار گرفت.
مالکی در این دیدار بر لزوم ادامه گفت‌وگوها میان گروه‌های سیاسی جهت پشت سرگذاشتن چالش‌ها به ویژه بحران شیوع کرونا و پیامدهای کاهش قیمت نفت تاکید کرده و مجدداً خواهان همکاری برای تدوین قوانینی شد که روابط میان اقلیم کردستان و دولت فدرال را به ویژه در زمینه تصویب دو قانون نفت و گاز و توزیع منابع ملی ساماندهی می‌کند.
از سوی دیگر، نیچروان بارزانی از مالکی برای سفر به اقلیم کردستان دعوت کرد و مالکی نیز وعده داد که در نزدیک‌ترین فرصت ممکن این دعوت را اجابت می‌کند.
بارزانی بر اهتمام اقلیم کردستان برای تماس با گروه‌های سیاسی و دولت فدرال و ادامه اجرای تفاهم‌ها در راستای خدمت به منافع همگان تاکید کرد.
کد مطلب: 131516
برچسب ها: عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *