۰
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۳

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

امروز در بازار سکه و طلا در حالی شاهد افزایش قیمت خرید و فروش سکه بودیم که در جریان معاملات بازار ارز هم نرخ فروش دلار افزایش یافت اما نرخ خرید و فروش یورو ثابت ماند.
امروز در بازار سکه و طلا در حالی شاهد افزایش قیمت خرید و فروش سکه بودیم که در جریان معاملات بازار ارز هم نرخ فروش دلار افزایش یافت اما نرخ خرید و فروش یورو ثابت ماند.
به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، به هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که ۱۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.
قیمت نیم‌سکه چهار میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است و ربع سکه نیز دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود که افزایش ۱۷۰ هزار تومانی را تجربه کرد.
سکه یک گرمی هم با افزایش ۶۰ هزار تومانی یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.
در این میان هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها، ۸۲۱ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۷۵۵ دلار ثبت شده که ۱۰ دلار افزایش یافته است.
یورو ماند، دلار رفت
امروز همچنین صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۸۸۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با معاملات روز گذشته ثابت مانده اما نرخ فروش این نوع ارز ۸۰ تومان افزایش یافته است.
همچنین، امروز این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نسبت به معاملات روز گذشته ثابت مانده و تغییری نکرده است. علاوه براین، بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار تومان و هر یورو را نیز معادل ۲۰ هزار تومان می‌خرند که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشته است.
کد مطلب: 131572
برچسب ها: سکه دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *