; ?>; ?> سرنوشت مبهم مشعل المپیک - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۹

سرنوشت مبهم مشعل المپیک

سخنگوی توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرد این سازمان برنامه‌ای برای نمایش مشعل المپیک تابستانی ندارد.
سرنوشت مبهم مشعل المپیک
سخنگوی توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرد این سازمان برنامه‌ای برای نمایش مشعل المپیک تابستانی ندارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری شینهوا، برگزارکنندگان بازی‌های المپیک توکیو هیچ برنامه‌ای برای شروع مجدد مشعل بازی‌های المپیک یا سایر برنامه‌های مشارکت جمعی ندارند.
ماسا تاکایا سخنگوی توکیو ۲۰۲۰  امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: "ما زمان خاصی برای شروع رویدادهای خود که در آن حضور گروهی مردم رخ می‌دهد نداریم."
مشعل بازی‌های المپیک پس از تعلیق نمایش عمومی در فوکوشیما در ماه مارس که به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داد ، این مشعل اکنون در یک مکان امن در توکیو نگهداری شده است.
مطابق نقشه راه تأیید شده توسط IOC که دو هفته پیش اعلام شد، رویدادهای این رقابت‌ به تعویق افتاده است و تاریخ معینی نیز برای این رویدادها اعلام نشده است.
تاکایا اظهار داشت که بسیار "خوشحال " می‌شود که ببیند لیگ حرفه‌ای بیس بال ژاپن آغاز شده است. رقابت‌های فوتبال جی لیگ این کشور نیز این هفته از سر گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه توکیو ۲۰۲۰ هیچ برنامه "مشخصی" ندارد، گفت: "ما باید شرایط را به دقت رصد کنیم."
ژاپن وضعیت اضطراری خود را در ۲۵ ماه می برداشته اما توکیو از آن زمان تاکنون هنوز شاهد موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا است.
مجری ژاپنی NHK گفت که در مجموع ۵۵ مورد ابتلای جدید به کرونا در روز چهارشنبه در پایتخت ژاپن تأیید شده است که بیشترین رقم از ماه مه است و نگرانی‌ها را از این بابت افزایش می‌دهد.
کد مطلب: 131702
برچسب ها: المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *