۰
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷

وزش باد شدید در ۹ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در ۹ استان کشور طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ تیرماه) خبر داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در ۹ استان کشور طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ تیرماه) خبر داد.
صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق و شمال هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: امروز (۱۲ تیرماه) نیز در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و فردا (۱۳ تیرماه) نیز در بخش‌هایی از شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران، همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای شنبه تا دوشنبه (۱۴ تا ۱۶ تیرماه) طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران و البرز رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.
ضیاییان در ادامه تصریح کرد: امروز و فردا در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، یزد، شمال و شرق اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین از امروز تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۶ تیرماه) در مناطقی از شرق و جنوب شرق به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.
وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ تیرماه) صاف، در بعضی ساعات وزش باد، با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه (۱۴ تیرماه) نیز صاف با احتمال غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر، با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
کد مطلب: 132121
برچسب ها: وزش باد شدید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *