۱
۰
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲

کنکور ۹۹ برگزار می‌شود

زرین‌آمیزی گفت: کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان معین برگزار خواهد شد، مگر اینکه ستاد مبارزه با کرونا تعویق آن را اعلام کند.
کنکور ۹۹ برگزار می‌شود
زرین‌آمیزی گفت: کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان معین برگزار خواهد شد، مگر اینکه ستاد مبارزه با کرونا تعویق آن را اعلام کند.
فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره دلایل به تعویق نیفتادن کنکور سرارسری گفت: تعداد زیادی از داوطلبان برای کنکور‌های امسال زحمت کشیده اند و با توجه به رعایت اصل عدالت آموزشی به تعویق انداختن کنکور‌های سراسری امسال و یا لغو کردن آن‌ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی تعدادی داوطلب انصاف نیست.
او در ادامه بیان کرد: لغو آزمون‌های سراسری باعث می‌شود داوطلبانی که می‌خواهند امسال از طریق کنکور وارد دانشگاه شوند از حق خود محروم می‌شوند.
سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در کشور زمان برگزاری کنکورهای سراسری به داوطلبان اعلام شده است.
زرین آمیزی افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به حوزه‌ها و داوطلبان، مقرر است که کنکورهای سراسری برگزار شود مگر اینکه از ستاد مبارزه با کرونا و مراجع بالا دستی سازمان سنجش ابلاغ شود که کنکور به تعویق بیفتد و زمان دیگری برای آن در نظر گرفته شود.
او یادآوری کرد: اگر آزمون‌های سراسری در تاریخ‌ هایی که اعلام شده است برگزار نشود با توجه به پیش بینی شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در پاییز (شامل کرونا و آنفلوآنزا) بعید می‌دانیم بتوانیم کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را برگزار کنیم.
کد مطلب: 132334
برچسب ها: کنکور ۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


پری
Iran, Islamic Republic of
خیلی لطف کردین چن نفر زحمت کشیدن!؟ بچه های خودتون! این سمت شهر رو هم در نظر بگیرین 4 ماه تموم کتابخونه ها تعطیل بودن بعدم که باز شدن دوباره به خاطر قرمز بودن شهر تعطیل شدن! کرونا تو مشهد اوج گرفته دکترا به همه میگن سرماخوردگیه! یه ماه تو خونه افتادیم داریم از هم مراقبت میکنیم! کسی تا حالا از سرماخوردگی نمرده که الان دارن میمیرن! مشهد دیگه یه جوری اوج گرفته که تنها باید بشینی تو خونه به طور حتم هرکسی بیاد بیرون کرونا میگیره! چون به همه گفتن سرماخوردگیه فقط وقتی داشتی میمردی بیا بیمارستان! اون شخص میره سرکار نمیگه که دولت به بهانه شرایط اقتصادی دروغ به مردم تحویل میده! بعد شما میخای کنکور برگزار کنی! جون مردم پشیزی ارزش نداره! نه به اون اولش که حق الناس شروع کردین نه به الان سرماخوردگیه! تو گرما ما سرما میخوریم! نمیدونم ولی همه ی اینا جواب داره! این دنیا تموم میشه ولی شما مسیولین که با زندگی مردم به بهانه های مختلف بازی کردین منتظر قیامت باشین! اونجاست که راه فراری ندارین و حیات بدون رهایی در انتظارتونه! اینم روی تمام دردایی که به قشر مستضعف جامعه تحمیل کردین! دردهایی بدتر از این منتظرتونه! به امید همون روز تحمل میکنیم