۰
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱

جوابیه استاندار خوزستان در مجلس قرائت شد

جوابیه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به نطق هفته گذشته یکی از نمایندگان در جلسه امروز مجلس قرائت شد.
جوابیه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به نطق هفته گذشته یکی از نمایندگان در جلسه امروز مجلس قرائت شد.
به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه گفت: نامه ای را از آقای شریعتی استاندار خوزستان در پاسخ به نطق یکی از همکاران در هفته گذشته دریافت کردیم که آن را طبق آئین نامه مجلس قرائت می کنم:
«ریاست مجلس
هیات رئیسه محترم
نمایندگان مجلس
سلام علیکم
در نطق یکی از نمایندگان مردم شریف آبادان جناب آقای سید محمد مولوی اشارات مستقیم به مدیریت استان شده و مطالب خلاف واقعی به این جانب نسبت داده شده است که نه از باب دفاع از خویش بلکه از جهت دفاع از مدیران خدوم، تلاشگر و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار استدعا دارم با استناد به ماده 74 آئین نامه داخلی مجلس موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی از تریبون مجلس قرائت گردد.
نمایندگان محترم ملت شریف ایران
سیل بی سابقه خوزستان خودساخته نبود، همزمان با خوزستان در سایر نقاط کشور هم به دلیل بارش های کم سابقه چنین پدیده ای رخ داده اما در قرن اخیر خوزستان شاهد چنین حجم آورد آبی در یک سال بارشی نبود. با این وجود حادثه طبیعی فرصتی برای بروز و نمود حضور، همدلی و همراهی مدیران، جوانان و مردم خودساخته تبدیل شد که موجب افزایش سرمایه اجتماعی در استان شد و همگان باید در جهت صیانت و تقویت سرمایه اجتماعی اهتمام بورزند. نه آنکه با طرح مسائلی خلاف مانند سیل خودساخته به امنیت ملی آسیب بزنند. با شکل گیری سرمایه اجتماعی و فرهنگی با خدمات دولت و مجموعه نظام برای جبران خسارت وارده بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این پدیده خطرآفرین به سیل برکت و همدلی مبدل شد و پس از اجازه کشت نامحدود تابستانه در این منطقه حلاوت و شیرینی در دل ساکنان مناطق چندین برابر شد. حضور شبانه روزی اینجانب و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی استان خوزستان در نقاط مختلف و روستاهای سیل زده و پیگیری مشکلات و مسائل آنها به صورت میدانی و پیشبرد بازسازی و نوسازی منازل و زیرساخت های مختلف و آسیب دیده از سیل موجب تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین موهبت میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
کد مطلب: 132464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *