۰
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵

بررسی ازدواج زنان ایرانی با اتباع در تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از بررسی وضعیت ازدواج زنان ایرانی با اتباع در استان تهران خبر داد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از بررسی وضعیت ازدواج زنان ایرانی با اتباع در استان تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، ششمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان تهران به ریاست شکراله حسن بیگی - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، فرزانه مروستی - مدیرکل اجتماعی استانداری، ثریا شارقی - مدیرکل زنان و خانواده استانداری تهزان - و سایر مسئولان با محوریت بررسی وضعیت ازدواج زنان ایرانی با اتباع برگزار شد.
حسن بیگی در این جلسه اظهار کرد: اصل ازدواج با اتباع بیگانه با ملاحظاتی اشکالی ندارد. در درجه اول اینکه فرد تبعه به‌صورت قانونی وارد کشور شده و اقامت داشته باشد و دیگر اینکه این ازدواج ثبت قانونی شود ضمن اینکه این ازدواج باید آگاهانه و در شرایط درست و منطقی و با انتخاب شکل گرفته باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر برخی از ازدواج‌های زنان ایرانی با اتباع بیگانه، فاقد این شرایط است که این موضوع نیازمند توجه جدی است، به ویژه استان تهران با ویژگی‌های خاص خود در این زمینه حساسیت بیشتری دارد.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت و اثرات چنین ازدواج هایی در دستورکار استانداری تهران قرار دارد تا با احصای مشکلات به ارائه پیشنهادات موثر منجر شود.
کد مطلب: 132523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *