۰
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
برگزاری مجمع عمومی خودروساز بزرگ تجاری با حضور ٨٧.٣ درصدی اعضا

تصویب برنامه‌های سال 99 بهمن‌ دیزل

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بهمن‌ دیزل روز چهارشنبه هجدهم تیر با ٨٧.٣ درصد کل اعضای سهامدار در سالن همایش شرکت بهمن‌موتور برگزار شد.
تصویب برنامه‌های سال 99 بهمن‌ دیزل


مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بهمن‌ دیزل روز چهارشنبه هجدهم تیر با ٨٧.٣ درصد کل اعضای سهامدار در سالن همایش شرکت بهمن‌موتور برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بهمن‌ دیزل روز چهارشنبه هجدهم تیر با ٨٧.٣ درصد کل اعضای سهامدار در سالن همایش شرکت بهمن‌موتور برگزار شد. این مجمع براساس مقررات اساسنامه با ترکیب هیات‌رئیسه مجمع بهمن‌دیزل متشکل از حمیدرضا منجی به‌عنوان رئیس جلسه، محمد محمدی به‌عنوان مدیرعامل، حسین خضری و کیوان قاصدی به‌عنوان ناظر، ابراهیم اعتمادی به‌عنوان منشی و با حضور روزبه سرداری نماینده سازمان بورس و احمد وحیدنیا نماینده حسابرسی دایا رهیافت برگزار شد.

   توزیع ٢٢٠ ریال سود به ازای هر سهم
این مجمع پس از تصویب کلیه موارد مندرج در دستور جلسه و تصویب صورت‌های مالی سال ٩٨ با توزیع ٢٢٠ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد. همچنین  روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی و کثیر الانتشار انتخاب شد. بنا بر اعلام بهمن‌دیزل، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجمع بهمن‌دیزل با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به‌منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این شرکت اقدام کردند.

   تعیین برنامه 99 بهمن دیزل در مجمع
بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیات‌مدیره، بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت در رابطه با عملکرد سال مالی منتهی به ٩٨، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ماه 98، اتخاذ تصمیم درخصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ١٣٩٩، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به‌منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره و حق‌الزحمه اعضای کمیته‌های تخصصی، تعیین پاداش هیات‌مدیره، انتخاب اعضای هیات‌مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد، از موارد دستور جلسه ذکرشده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات‌رئیسه با حضور نماینده سازمان بورس، حسابرس مستقل و حدود ٨٧.٣ درصد از سهامداران در سالن همایش بهمن موتور برگزار شد.

   تولید پگاسوس و 8 تن شیلر در نیمه دوم سال
در این جلسه، محمد محمدی مدیرعامل شرکت بهمن‌دیزل با اشاره به این‌که تولیدات شرکت تا سال ٩٧ به‌صورت 100 درصدی مربوط به برند ایسوزو بود و با شروع تحریم‌ها این همکاری قطع شد، گفــــت: «پیش‌بینی تحریم را کرده بودیم و از سال ٩٦ نمونه‌های اولیه محصولات شیلر را ارائه کردیم و در سال ٩٨ به تولید انبوه رساندیم.» 
مدیرعامل بهمن‌دیزل با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در سال جهش تولید تصریح کرد: «نمونه اولیه مینی‌بوس پگاسوس با ظرفیت ١٨ و ٢٣ نفره ارائه شده است که در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین نمونه اولیه محصول ٨ تن شیلر در نیمه دوم سال ارائه می‌شود و در اواخر سال به تولید انبوه خواهد رسید.»
   سهم 85 درصدی شیلر از تولید بهمن‌دیزل 
وی در ادامه این جلسه به گزارش سال ٩٨ شرکت بهمن‌دیزل پرداخت و گفت: «بهمن‌دیزل ٣٥ درصد از سهم بازار را داراست و امسال ٨٥ درصد از تولیدات مربوط به شیلر است. از این رو، شیلر محصول استراتژیک محسوب می‌شود.» 
محمدی همچنین اظهار داشت: «‌در سال گذشته توانستیم جایگاه نخست خدمات فروش در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودروهای سنگین را کسب کنیم.» 
محمدی درخصوص اهداف کلان شرکت به کسب بهترین سودآوری، سهم بازار، بهره‌وری و رتبه رضایت مشتریان اشاره کرد و گفت: «توانسته‌ایم در دستیابی به این اهداف به نتایج خوبی برسیم. همچنین برای حفظ منافع ذی‌نفعان و نیز اشتغال در کشور، با راه‌اندازی خطوط تولید کاربری‌سازی موفق شدیم ١٦ نوع کاربری مانند ایزوله، یخچال، باری، کمپرسی، خودروبر، حمل زباله و آتش‌نشانی را با برند بهمن‌دیزل به بازار عرضه کنیم.»
کد مطلب: 132628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *