۰
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۱

بازگشایی مجموعه تفریحی "دیزنی ورلد"

مجموعه بزرگ تفریحی والت دیزنی ورلد در حالی پس از چند ماه تعطیلی بازگشایی شد که موج جدیدی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت فلوریدا گزارش شده است.
بازگشایی مجموعه تفریحی "دیزنی ورلد"
مجموعه بزرگ تفریحی والت دیزنی ورلد در حالی پس از چند ماه تعطیلی بازگشایی شد که موج جدیدی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت فلوریدا گزارش شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، بخشی از پارک های موضوعی، هتل ها و دیگر تفرجگاه های واقع در والت دیزنی وربد در ایالت کالیفرنیا در حالی از ۱۱ جولای بازگشایی شد که این مرکز بزرگ تفریحی از اواسط ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود و هزاران نفر از کارکنان این مجموعه به مرخصی فرستاده شده بودند.
آغاز به کار مجدد والت دیزنی ورلد در حالی رقم خورده که ایالت فلوریدا روز چهارشنبه هفته گذشته رکورد ۱۲۰ مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد و در کل آمریکا نیز شیوع ویروس کرونا به بالاترین حد خود در چند مدت اخیر رسیده و تاکنون ۱۳۲ هزار نفر (بیش از هر کشوری) در آمریکا بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان سپرده اند.
در ایالت فلوریدا نیز تاکنون چهار هزار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشته‌اند.
برخلاف مسئولان دیزنی لند در کالیفرنیا که با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و مخالفت کارکنان آغاز به کار مجدد خود را به زمانی دیگر موکول کرد، مدیران دیزنی ورلد مصرانه بر تصمیم خود بر بازگشایی این مجموعه طبق برنامه پافشاری کرده اند.
مجموعه بزرگ تفریحی دیزنی ورلد فلوریدا با ظرفیت محدود، تمهیدات سختگیرانه فاصله گذاری اجتماعی و دستورنامه های بهداشتی بازگشایی شده است و ۲۰ هزار نفر از کارکنان این مجموعه که به مرخصی فرستاده شده بودند نیز در فاز اول بازگشایی در حال بازگشت به کار هستند که موجب امیدواری کارکنان شده است.
از سوی دیگر مخالفت هایی نیز با بازگشایی دیزنی ورلد مطرح شده و یک عریضه که در فضای مجازی منتشر شده و تاکنون ۲۰ امضاء جمع آوری کرده از «ران دی سانتیس» فرماندار جمهوری خواه فلوریدا درخواست کرده اند تا بازگشایی دیزنی ورلد را تا زمان رسیدن به شرایط مطلوب و کنترل شده شیوع ویروس کرونا به تعویق بیاندازد.
کد مطلب: 132730
برچسب ها: دیزنی ورلد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *