کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان

24 تير 1399 ساعت 13:19

طی نشست مشترک دو انجمن قطعه‌سای کشور، قرار شد تا کمیته‌های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.



طی نشست مشترک دو انجمن قطعه‌سای کشور، قرار شد تا کمیته‌های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.
به گزارشمردم سالاری آنلاین،، در هفته جاری (بعد از ظهر روز یکشنبه) نشست هم‌اندیشی مشترک اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران در محل هتل ارم برگزار شد.
در رابطه با نتایج این نشست هم‌اندیشی که با هدف رسیدگی و حل مشکلات صنعت قطعه‌سازی کشور برگزار شد، آرش محبی‌نژاد- دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه- در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این هم‌اندیشی مشترک انجمن‌های قطعه‌سازی کشور در شش محور اساسی برگزار شد، اظهار کرد: در نتیجه این نشست با محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی، موضوع قیمت‌گذاری و تامین مواداولیه، داخلی‌سازی قطعات و همچنین بازار قطعات یدکی، کمیته‌های مشترکی برای همکاری متقابل تشکیل گردید.
وی افزود: همچنین در رابطه با مواضع مشترک، ایجاد اتحاد حداکثری در صنعت قطعه‌سازی و شیوه‌های اعتلای صنعت قطعه‌سازی کشور بحث و تبادل نظر شد که حاصل آن امضای تفاهم‌نامه‌های اولیه‌ای در این ارتباط بود.
دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست‌های مشترک و هم‌فکری‌ها در حوزه قطعه‌سازی کشور با هدف اعتلا و اتحاد حداکثری  در این صنعت ادامه یابد و حاصل آن امضای تفاهم نامه‌های مشترک بین انجمن‌های قطعه‌سازی کشور باشد تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هردو انجمن‌ برای مقابله با چالش‌ها و بحران‌های مختلف قطعه‌سازان و صنایع کشور استفاده نمود.
محبی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه با هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی کشور و ارائه راه حل‌ها و تبیین شیوه‌های مناسب، می‌توان گامی موثر و قوی در جهت حل مشکلات قطعه‌سازی کشور برداشت، گفت: در شرایط کنونی همیاری و هم‌افزایی توان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد قطعه‌سازی، علاوه براینکه کمکی به مسئولان به عنوان بازوی مشورتی است، می‌تواند قطعه‌سازان را در پیشبرد بهتر اهداف کمک و یاری کند و نقشه راه هماهنگی برای آینده قطعه‌سازی کشور تعریف و تدوین کند.
منبع ایسنا


کد مطلب: 132823

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/132823/کمیته-مشترک-انجمن-های-قطعه-سازان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir