۰
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸

ربیعی: کرونا مساله اصلی ما در دولت است

سخنگوی دولت گفت: تمام گزارشات حاکی از این است که تجمعات متاسفانه مراعات نمی‌شود و تصمیمات سخت‌تری در این زمینه انجام می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: تمام گزارشات حاکی از این است که تجمعات متاسفانه مراعات نمی‌شود و تصمیمات سخت‌تری در این زمینه انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا،‌ علی ربیعی در ابتدای نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه مساله کرونا مساله اصلی ما در دولت است، اظهار کرد: تمام گزارشات حاکی از این است که تجمعات متاسفانه مراعات نمی‌شود و تصمیمات سخت‌تری در این زمینه انجام می‌شود. همچنین ستاد کرونا علت شیوع کرونا در هر شهر را مجزا بررسی می‌کند و همچنین برای اینکه شهرهای سفید وارد شرایط شیوع نشوند اقدامات و کنترل‌هایی در نظر گرفته شده است.
کرونا مساله اصلی ما در دولت است
متاسفانه تجمعات مراعات نمی‌شود
وی افزود: امیدواریم با نظارت‌های دقیقی که صورت می‌گیرد کمتر شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم و قرار شد اگر مراکزی مراعات نکنند برای آنان یک بار تذکر و در صورت تکرار پلمب در نظر گرفته‌ شود.
خطر تروریسم در سوریه هنوز به طور کامل رفع نشده است
سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که دیدار سرلشکر باقری در دمشق با رییس‌ جمهوری سوریه چه کمکی به بهبود اوضاع این کشور می‌کند، اظهار کرد: ما معتقدیم که خطر تروریسم هنوز به طور کامل رفع نشده است و تقویت جبهه نظامی مقاومت در برابر تروریسم و شتاب بخشیدن به آشتی ملی در سوریه سبب می‌شود که این کشور از خطر تروریسم و بازگشت مجدد آن دور شود.
اعلام آمادگی ایران برای آماده کردن سامانه پدافندی سوریه
ربیعی تاکید کرد: ما اعلام آمادگی کردیم که سامانه پدافندی سوریه را با استفاده از تجهیزات بومی ایرانی برای تهدیدات هوایی آماده کنیم که در این زمینه گفت‌وگوهایی انجام شد.
کد مطلب: 132826
برچسب ها: لاکروا علی ربیعی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *