۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۱

بررسی اختلاف کامران و لاریجانی

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت:اختلاف لاریجانی و کامران درباره بودجه جاری مجلس در کمیته مربوطه کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می شود.
فاطمه رهبر در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره ارسال موضوع بودجه جاری مجلس برای حل اختلاف به کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این موضوع در کمیته‌های این کمیسیون در حال بررسی است و پس از بررسی نهایی در جلسه کمیسیون مطرح می‌شود
وی در ادامه افزود: پاسخ‌های علی لاریجانی به کامران نماینده اصفهان در زمینه بودجه‌های جاری مجلس کاملا شفاف بود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه به روحیه کامران نماینده اصفهان اشاره کرد و گفت: آقای کامران در هر دوره از نمایندگی خود یک موشکافی خاصی را دارند که گاهی اوقات این موشکافی‌ها به واقعیات نزدیک نیست و باعث بد ببینی و سوء ظن مردم به نمایندگان خودشان می‌شود.
نماینده تهران ری اسلامشهر و شمیرانات در خانه ملت گفت: اگر نظر مقام معظم رهبری بر بحث تعامل بوده است تعامل با نگرش‌ها‌یی می‌تواند تفسیر شود و آن چیزی که حق مسلم از فرمایشات رهبری است این است که مسائل کشور را به تنش نکشانیم.
وی افزود: مقام معظم رهبری از مسئولان کشور در خواست دارد که کارهای کشور را در یک تعامل و همدلی به دور از درگیری و اختلاف به پیش بریم.اصل کل طرح سوال از رئیس جمهور و پاسخ به سوالات نمایندگان بر طبق قانون اساسی مطرح شده و نباید نظرات شخصی و سلیقه‌ای درآن اعمال نظر شود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در رابطه با سوال از رئیس جمهور پاسخ‌های احمدی‌نژاد باید بهتر از هر زمان دیگر در صحن علنی مطرح شود چراکه اگر نمایندگان از پاسخ‌های احمدی‌نژاد قانع نشوند به وی کارت زرد خواهند داد.
وی در رابطه با اینکه چه شکایت و تخلفاتی در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح است گفت: در حال حاضر چیزی بالغ بر ۷۰۰ پرونده در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح است که در کمیته‌های تخصصی در حال بررسی است.
رهبر خاطر نشان کرد: در مورد تعداد امضا‌های طرح سوال از رئیس جمهور نیز نیز از سوی برخی نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ شکایتی مطرح شده است.
کد مطلب: 13283
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *