۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴

شمشیر دو لبه دشمن علیه ایران

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: فشار اقتصادی و آشفتگی سیاسی شمشیر دو لبه دشمن برای حذف ایران است.
به گزارش مهر، غلامعلی حداد عادل ظهر جمعه در جمع فعالان فرهنگی و سیاسی استان اصفهان اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با شیوه‌های مختلف نظامی و توطئه‌های سیاسی سعی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران را داشت و پس از ناکامی سعی کرده تا تمام راه‌های رونق اقتصادی ایران را ببندد و این‌گونه ایران را مجازات کند.
وی افزود: پاسخ قاطع ما همچون همیشه به تمام دنیا این است که اگر درهای دنیا را نیز به روی ما ببندید ما خودمان در ایران دنیایی داریم چرا که ایران سرشار از امکانات است و به حول و قوه الهی می‌توانیم این توطئه را نیز پشت سر گذاشته و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
هدف فشار اقتصادی دشمن کاهش تأثیر بین‌المللی ایران در جهان است
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف استعمارگران افزایش فشار اقتصادی بر ایران است تا پیشرفت‌های ما را متوقف و کشور ایران را در مشکلات داخلی درگیر کنند تا تأثیر بین‌المللی ایران در جهان کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه این روزها تحلیل‌گران سیاسی در رادیوهای بیگانه قصد دارند بر افکار عمومی مردم ایران تأثیر بگذارند، اضافه کرد: علاوه بر این دشمنان درصدد هستند کاری کنند که مردم ما به خیابان ریخته و در برابر نظام قرار بگیرند و وظیفه مسئولان است که مردم را از این توطئه‌ها آگاه کنند.
برنامه‌ای تبلیغاتی دشمن به کمک ۱۲۰ شبکه فارسی‌زبان
حداد عادل با بیان اینکه نقشه دشمنان در این زمینه جامع است، گفت: آنها با همکاری یکدیگر مسئولیت‌های این توطئه را تقسیم کرده‌اند‌، بدین شکل که یکی اختلال اقتصادی در کشور ایجاد کند و دیگری برنامه تبلیغاتی برای مسموم کردن اذهان عمومی را با کمک ۱۲۰ شبکه فارسی زبان ماهواره و ده‌ها هزار شبکه اینترنتی دنبال کند.
وی ادامه داد: آنها در محاسبات خود این گمان را دارند که جوانان زیر ۴۰ سال ایران یا انقلاب و امام خمینی (ره) و دوران جنگ را به یاد ندارند و به همین دلیل تمام نیروی خود را بر جوانان متمرکز کرده‌اند.
تطهیر حکومت پهلوی در اذهان جوانان ، مهم‌ترین حربه دشمن
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدین منظور مهم‌ترین حربه دشمنان تطهیر حکومت منحوس پهلوی در اذهان جوانان است و سعی دارند حکومت ساقط پهلوی را مظلوم جلوه دهند.
وی افزود: با اشاره به اینکه توهین‌های متعدد به ساحت پیامبر گرامی اسلام در سال‌های اخیر نیز توطئه دیگر آنها در سطوح بالاتر و برای حذف اسلام است تصریح کرد: دشمن متوجه شده است که نیروی ایمان ملت‌‌ها را باید تضعیف کند و این تضعیف را با شبهه افکنی در ساحت پیامبر اسلام محقق کرده است.
حدادعادل با بیان اینکه خدشه به ارتباط مردم با رهبر معظم انقلاب دیگر نقشه دشمنان ایران است، گفت: برنامه دشمنان این است که به قداست و پاکی رهبر معظم انقلاب به عنوان حبل‌المتین ملت ایران خدشه وارد کنند و انواع و اقسام دروغ‌ها را به نظام انقلاب اسلامی ایران بچسبانند.
فشار اقتصادی و آشفتگی سیاسی حربه دشمن برای حذف انقلاب
وی اضافه کرد: اکنون دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا فشار اقتصادی را با آشفتگی سیاسی در هم آمیزد و بدین منظور از هر حرف و سخن مسئولان دولت و مجلس تعبیر به اختلاف می‌کند تا با این قیچی دو لبه مردم را به جان یکدیگر بیندازد و این بار با این حربه برای حذف انقلاب و ملت ایران اقدام کند.
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنها از طریق رسانه‌ها این آتش را تند می‌کنند تا به مردم تفهیم کنند که مسئولان به جای فکر کردن به آنها مدام به یکدیگر نامه می‌نویسند.
وی با اشاره به اینکه نامه‌نگاری‌های اخیر برخی مسئولان تنها دشمن را خوشحال می‌کند، تاکید کرد: ۶۰ سال پیش در ایران دشمنان چنین توطئه‌ای را رقم زده بودند و فشار اقتصادی را با اختلافات سیاسی همراه کرده بودند تا ایران را در تنگنا قرار دهند و اکنون دشمن در حال تکرار این شیوه است.
هشدار رهبر انقلاب به مسئولان
حدادعادل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز با درک درست نقشه دشمن با هوشیاری به مسئولان هشدار دادند که از امروز تا روز انتخابان هر کس احساسات مردم را در راستای اختلاف و تفرقه به بازی بگیرد خائن به کشور است که این لحن موکد رهبر انقلاب نسانه اهمیت این موضوع است.
وی با اشاره به راهکارهای مقابله با توطئه‌های کنونی دشمنان اظهار داشت: در رأس تمام کارها اطاعت از رهبری به عنوان محور و ستون کشور است و این اطاعت با حرف و نامه مشخص نمی‌شود، برخی مسئولان متأسفانه خود را به نشنیدن فرامین واضح رهبری می‌زنند.
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی خطاب به فعالان سیاسی و فرهنگی تاکید کرد: مهم‌ترین فعالیت شما باید آگاه کردن مردم از این حربه‌های دشمن قرار گیرد و ایام محرم فرصت خوبی برای این موضوع است.
ملت ایران انقلاب خود را با رفاه اقتصادی تعویض نمی‌کند
وی ادامه داد: ملت ایران بزرگ‌تر از آن است که انقلاب خود را با رفاه اقتصادی معاوضه کند چرا که این ملت ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و با دست خالی در برابر تمام جهان ایستاد بنابراین فشار اقتصادی نیز نمی‌تواند مردم ما از راهی که بدان اعتقاد دارند منصرف کند.
حداد عادل با بیان اینکه کار مهم دیگر برای مقابله با دشمن حفظ وحدت است، تاکید کرد: دشمنان کوچک‌ترین اختلافات ما را بزرگ جلوه می‌دهند اما بزرگ‌ترین پیشرفت‌های کشور اصلاً در اخبار آنها منعکس نمی‌شود.
وی با بیان اینکه دشمنان تنها به دنبال بهانه‌هایی برای نا امید کردن مردم هستند، بیان داشت: باید از هرگونه اقدامات تفرقه‌افکن پیشگیری کنیم و رهنمودهای رهبر انقلاب را تحت عنوان اقتصاد مقاومتی جدی بگیریم.
اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای برای دولت و مردم است
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی دو بعد دارد که بخشی از آن بر عهده مردم است که باید سبک زندگی خود را تبیین کنند و بخشی بر عهده دولت است که باید با روی کار آوردن افراد لایق راه‌های عبور از موانع را جستجو کند.
وی با اشاره به اینکه حرکت ما باید اصول‌گرایانه باشد تاکید کرد: اصول‌گرایی سازمان سیاسی و تشکل نیست بلکه عنوانی است که پس از سه دهه برای حرکت پشت سر امام (ره) و رهبر انقلاب و وفاداری به آرمان‌های انقلاب پیدا کرده‌ایم.
کد مطلب: 13286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *