۰
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵

پلاتینی: دیبالا مثل مارادونا است

اسطوره فرانسوی‌ها که سابقه درخشش در یوونتوس را دارد، به ستایش از دیبالا پرداخت و او را با دیگو مارادونا مقایسه کرد.
پلاتینی: دیبالا مثل مارادونا است
اسطوره فرانسوی‌ها که سابقه درخشش در یوونتوس را دارد، به ستایش از دیبالا پرداخت و او را با دیگو مارادونا مقایسه کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، پائولو دیبالا در فصل جاری از آماده ترین و بهترین بازیکنان یوونتوس بوده است.
او توانست با گلزنی‌های خود در فصل جاری نشان دهد که بازیکن تاثیر گذاری برای یووه است.
دیبالا از زمان پیوستنش از پالرمو به یوونتوس توانسته ۶۸ گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را با میشل پلاتینی برابر کند.
پلاتینی در ستایش از دیبالا گفت: من معمولا مقایسه کردن هیچ بازیکنی را با خودم دوست ندارم. سبک بازی ما متفاوت است. من بازی‌های زیادی از دیبالا دیده‌ام و به سبک بازی او علاقه زیادی دارم. او همواره کارهای خاصی در میدان انجام می‌دهد. سرعت بالا، دریبل های مناسب و شوت های ناگهانی از دیبالا یک بازیکن بزرگ ساخته است اما من پلاتینی هستم و او با من متفاوت است.
او ادامه داد: دیبالا می‌تواند در هر پست هجومی به یوونتوس کمک کند. من یک هافبک بودم و توانستم گل‌های زیادی به ثمر برسانم. دیبالا هم بازیکن شایسته‌ای است. او یک مهاجم است و وظیفه‌اش گلزنی است.
پلاتینی در واکنش به نزدیک شدن دیبالا به جدایی از یوونتوس در تابستان قبل گفت: بازار نقل و انتقالات بسیار فرق کرده است اما خوشبختانه دیبالا جدا نشد و تصمیم به ماندن گرفت که این تصمیم هم به سود او بود و هم یوونتوس. او مثل مارادونا است.
یوونتوس در فصل جاری رقابت های سری A هم در صدر جدول رده بندی جای دارد و شانس اصلی قهرمانی است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی قهرمانی به شمار می‌آید هرچند که در دیدار رفت برابر لیل تن به شکست داده است.
کد مطلب: 132896
برچسب ها: مارادونا دیبالا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *