۰
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در جلسه امروز صبح این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در جلسه امروز صبح این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
محسن فتحی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد. آقای میرسلیم و روح الامینی نمایندگان تهران سوالاتی درباره اقدامات وزارت بهداشت در باره کرونا مطرح کردند که وزیر به آنها پاسخ داد و نمایندگان هم قانع شدند.
وی توضیح داد: نمایندگان درباره کم و کاستی‌ها و روند مقابله با کرونا سوال پرسیدند و وزیر هم محدودیت‌ها را توضیح داد مبنی بر این که نمی‌توان محدودیت اجتماعی کامل را انجام داد چون بحث معیشت مردم در میان است؛ مسوولان دغدغه معیشتی دارند و باید در کنار آن هم کرونا را مدنظر قرار دهند؛ پس باید رویکرد به سمتی پیش برود که خروجی خوبی داشته و کشور از پیک کرونا عبور کند.
وی افزود: آقای پژمان فر، نوروزی و آریان پور نمایندگان مشهد، رباط کریم و مینودشت نیز سوالاتی درباره خدمات بهداشت و درمان در حوزه‌های انتخابیه خود مطرح کردند اعم از کمبود دستگاه سی تی اسکن، کادر درمان و لزوم پرداخت فوق العاده پرستاران و کادر درمان که وزیر به آنها پاسخ داد و قول‌های را برای جبران کسری‌های در حوزه‌های انتخابیه‌های آنها بیان کرد.
فتحی درباره این که آیا موضوع واکسن و داروی کرونا در این جلسه مطرح شد گفت که سوالات نمایندگان پیرامون این موضوع نبود البته آقای شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو حضور داشتند قرار شد در جلسه‌ای دیگر ایشان توضیحاتی در این باره به نمایندگان ارائه کنند.
کد مطلب: 133236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *