کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین ETF دولتی در راه بازار بورس

1 مرداد 1399 ساعت 9:05

صالح گفت: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در آینده‌ای نزدیک پذیره‌نویسی خواهند شد.


صالح گفت: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در آینده‌ای نزدیک پذیره‌نویسی خواهند شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صالح با اشاره به پذیره‌نویسی صندوق‌های جدید دولتی تا ماه آینده افزود: صندوق دارا سوم و دارا چهارم نیز به این ترتیب با حضور شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در آینده‌ای نزدیک پذیره‌نویسی خواهند شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان این که عموم مردم در انتظار دومین دور از این واگذاری‌ها هستند، افزود: دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم نام دارد که با هدف دسترسی اکثر مردم به بازار سرمایه و ارتقای وضعیت اقتصادی خانواده‌ها از سوی دولت عرضه می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام این صندوق نیز مانند دور قبلی، برای عموم آزاد بوده و خریداران به مدت ۲ هفته پس از ابلاغ زمان دقیق پذیره‌نویسی برای خرید آن زمان دارند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: طبق جدول زمان‌بندی شده و همکاری‌های لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی، صندوق‌ها به ترتیب اولویت و به ترتیب جایگاه، پذیره‌نویسی خواهند شد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی تأکید کرد: تا به حال زمان نهایی برای پذیره‌نویسی دومین صندوق ETF دولتی، مردادماه اعلام شده و در صورت تغییر این زمان، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
صالح در خصوص سهام شرکت‌های موجود در این صندوق‌ها بیان داشت: شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه در صندوق‌های آتی دولتی، حضور خواهند داشت و مردم از سود این سهام بزرگ از طریق صندوق‌های دولتی منتفع خواهند شد.


کد مطلب: 133278

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/133278/دومین-etf-دولتی-راه-بازار-بورس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir