; ?>; ?> پاسخ عجیب میرتاج الدینی به احمد توکلی - مردم سالاری آنلاين
۲
۰
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹

پاسخ عجیب میرتاج الدینی به احمد توکلی

میرتاج الدینی، نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به نامه احمد توکلی درباره انتخاب مهرداد بذرپاش پاسخ عجیبی داد.
پاسخ عجیب میرتاج الدینی به احمد توکلی
میرتاج الدینی، نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به نامه احمد توکلی درباره انتخاب مهرداد بذرپاش پاسخ عجیبی داد.
در پی نامه احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت به رئیس مجلس در خصوص جلوگیری از انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات به دلیل عدم صلاحیت او، میرتاج الدینی نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه که زمانی معاون حقوقی محمود احمدی نژاد بوده، به این موضوع واکنش نشان داده و با وجود پذیرش تلویحی این موضوع که سابقه موردنیاز برای تصدی این مسوولیت، بیست سال است و بذرپاش سابقه کمتری دارد، اینگونه پاسخ داده است: چرا جنابعالی، این‌همه مسائل کشور و مشکلات عدیده‌ی اقتصادی و معیشتی، اعم از تبعیض و تورم و گرانی و بی‌عدالتی را -که کمر مستضعفین جامعه زیر فشار آنها خم شده است- وانهاده و علیه یک مسئله‌ی داخلی مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر کرده‌اید؟!
خلاصه جواب میرتاج الدینی با سوابق حقوقی این است که میتوان قانون را نادیده گرفت چون اگرچه بذرپاش سابقه کمتری دارد اما نباید "علیه یک جوان انقلابی، بسیجی، نخبه و فرزند شهید بیانیه صادر کنید و کار ارزشمند مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه را تخطئه نمایید!"
کد مطلب: 133298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقای توکلی موانع غیر قانونی بودن معرفی بذرپاش حداقل در خصوص سوابق خدمتی وی جهت پست مسئولیت دیوان محاسبات ابراز کرده بود .اما آقای تاج الدینی بدون پاسخ به موارد ذکر شده در خصوص جوانی و انقلابی بودن نامبرده اشاره کرده است. معلوم نیست آقایان با اینگونه تفاسیر چگونه میخواهند بر اجرای قوانین نظارت نمایند.علی ایحال اگر اصرار بر اجرای قانون را در همه ابعاد و بصورت گسترده خواستار شدیم شاید گامی در اصلاح شرایط موجود باشد. در غیر اینصورت اجرای قانون و نظارت بر آن مانند بقیه موارد شعاری بیش نیست. میگویند اگر خشت اول بگذاری کج میرود دیوار تا ثریا کج.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه جناب آقای دکتر توکلی خیلی سخت میگیره.
آقای میر تاج الدینی رسما میخواد بگه بابا دست بردار تو هم دلت خوشه.

سوالی که پیش میاد اینه که آقای میرتاج الدینی با این نگاه موسع و بصیرت موجهی که دارن خودشون در مورد این همه مشکلات و معضلات و مصائب کشور چه اقدامی کردن؟